Quote from Funbeat user on 23 December 2013, 22:58Vet inte om Davids standardinlägg, oavsett ämnesområde, om att Canyon är kass bara
för att nån bekant till honom för flera år sen fått vänta länge på leverans resp om att man måste ha Campa för att vara riktig cyklist, hade gjort läsare av denna tråd kl
Vet inte om Davids standardinlägg, oavsett ämnesområde, om att Canyon är kass bara
för att nån bekant till honom för flera år sen fått vänta länge på leverans resp om att man måste ha Campa för att vara riktig cyklist, hade gjort läsare av denna tråd kl
Quote from Funbeat user on 24 December 2013, 12:22Alla riktiga cyklister kör Campa.
Alla riktiga cyklister kör Campa.
Quote from Funbeat user on 24 December 2013, 17:18Riktiga bilister kör FIAT?
Riktiga bilister kör FIAT?
Quote from Funbeat user on 24 December 2013, 18:31Är det vår snart? =I
Är det vår snart? =I
Quote from Funbeat user on 24 December 2013, 22:42Nej
Nej
Quote from Funbeat user on 25 December 2013, 08:39god hjul är nyheten att alla cykel team få välja märke 2014
god hjul är nyheten att alla cykel team få välja märke 2014
Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 17:30Men jag har ju Campa på min Canyon... KOmmer den att implodera nu...?
/Undrande
Men jag har ju Campa på min Canyon... KOmmer den att implodera nu...?
/Undrande
Quote from Funbeat user on 30 December 2013, 18:47Man får hoppas grabbarna i Movistar byter kallingar oftare än cykelmärke 🙂
Man får hoppas grabbarna i Movistar byter kallingar oftare än cykelmärke 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 16:54Vad jag kan se på bilden så kör de fortfarande på campa. Jag har för övrigt haft förmånen att provcykla både Canyon (dock inte Ultimate, men Aeroad) och Pinarello Dogma. Utmärkta cyklar båda två!
Vad jag kan se på bilden så kör de fortfarande på campa. Jag har för övrigt haft förmånen att provcykla både Canyon (dock inte Ultimate, men Aeroad) och Pinarello Dogma. Utmärkta cyklar båda två!