Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCanyon Ultimate AL 9.0/ES/SL, vad …
You need to log in to create posts and topics.

12

@Tomas, varför inte ha din gamla hoj som pendlare även när det är bra väder? Skulle inte vilja ställa en ny cykel i ett obevakat allmänt cykelställ. Tycker du ska använda den nya cykeln bara för "nöjes" bruk.

Tomas,

Tack

//Stefan

"Varför skulle flortunn aluminiumlegering vara mer "tålig" än komposit?"

Ja, du, jag ägnade det inte så mycket tankearbete egentligen. En känsla jag hade helt enkelt. Dock kvarstår prisvärt som ett giltigt skäl, väl? 😉

"Tomas, varför inte ha din gamla

Jag tar mig råd att köpa bra grejor som håller. Det är billigast i längden.
Andra är dumsnåla och tittar mest på priset.

Jag läser allas inlägg men man vet inte vem det är som är avsändaren.

En tråd som visar om det är något som någon själv har kommit p

Vet inte om du försöker få det till att jag har kopierat mina åsikter från någon annan? Du är ju inte direkt känd för att vara tydlig för den breda massan alla gånger. 😉 Vilken åsikt var det då du tyckte att jag har kopierat?

Eftersom jag hänger mycket

Tror inte att Davids signatur är riktad mot dig i första hand Tomas, utan snarare en gliring och statement mot ex. HåkanC:s signatur (som du kan se lite längre upp i tråden).

Däremot är det för mig totalt obegripligt att du fått hem en ny cykel som du in

Tack för förklaringen. Funderade på om det var en signatur men saknade den typiska avgränsaren mellan inlägg och signatur.

Sen har vi helt klart att göra med en felprioritering. Jag lovar bot och bättring till helgen. 😉

Fick idag äntligen min saknade länk (BottomBracket wireguide) för att få nya cykeln klar. Det tog fyra veckor att få hem den. Kanske vi ska ta en gemensam premiär tur Tomas?

Sådana har min LBS.

Min också, men de som dom hade passade tyvärr inte. Min LBS beställde från återförsäljaren men tyvärr levererades fel och fick vänta ytterligare på att den rätta skulle komma...Hade varit lättare om det var standard mått på alla vevhus...

12