Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 15:18Jag kommer ha cykeln mest som komplement till löpning och MTB så det kommer inte bli så jättemånga pass. Viktigast är att det inte strular sen om det är ultralätt är inte så nog då allt kommer att kännas väldigt lätt och snabbt jämfört med en 12-13 kg 29e
Jag kommer ha cykeln mest som komplement till löpning och MTB så det kommer inte bli så jättemånga pass. Viktigast är att det inte strular sen om det är ultralätt är inte så nog då allt kommer att kännas väldigt lätt och snabbt jämfört med en 12-13 kg 29e
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 15:20Vikten på cykeln har inte så stor betydelse när det vanligtvis är ekipagevikten som är problemet.
Vikten på cykeln har inte så stor betydelse när det vanligtvis är ekipagevikten som är problemet.
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 15:30Är det något som är prio 1 så är det geometri som redan nämnts i tråden. Det saknas info om det i annonsen och de är rejält vårdslösa när de menar att samma ram passar alla. Det finns ganska många kombinationer och ingen är den andra lik i kroppsbyggnad.
Är det något som är prio 1 så är det geometri som redan nämnts i tråden. Det saknas info om det i annonsen och de är rejält vårdslösa när de menar att samma ram passar alla. Det finns ganska många kombinationer och ingen är den andra lik i kroppsbyggnad.
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 15:42Du verkar redan ha bestämt dig...
Du verkar redan ha bestämt dig...
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 17:00Måste du köpa på "varuhus" så ta xxl i stället, annars skulle jag deala till ett pris med en seriös cykelhandlare som tar hem storlekar så att du trivs på din cykel även framledes.
Den föreslagna cykeln i tråden var inte så spännande förutom carbooonet d
Måste du köpa på "varuhus" så ta xxl i stället, annars skulle jag deala till ett pris med en seriös cykelhandlare som tar hem storlekar så att du trivs på din cykel även framledes.
Den föreslagna cykeln i tråden var inte så spännande förutom carbooonet d