Quote from Guest on 19 July 2010, 21:19Jag har sökt men inte riktigt hittat det jag söker. Jag har en X10 där jag ibland loggar mina pass med Cardiotrainer som jag för övrigt varmt rekommenderar. Problemet är att jag inte kan få in mina pass på Funbeat. Kan välja om jag vill ha en KML eller en
Jag har sökt men inte riktigt hittat det jag söker. Jag har en X10 där jag ibland loggar mina pass med Cardiotrainer som jag för övrigt varmt rekommenderar. Problemet är att jag inte kan få in mina pass på Funbeat. Kan välja om jag vill ha en KML eller en
Quote from Elias Engqvist on 19 July 2010, 21:29Jag tror att de flesta numera lyckas med hjälp av mitt lilla bidrag till internet:
http://www.mla.se/cs/
Jag tror att de flesta numera lyckas med hjälp av mitt lilla bidrag till internet:
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 22:11Man tackar, nu fungerar det som en dans. Strålande!
Man tackar, nu fungerar det som en dans. Strålande!
Quote from Elias Engqvist on 19 July 2010, 22:29och jag blir bara gladare och gladare..
och jag blir bara gladare och gladare..
Quote from Jan Lundquist on 25 July 2010, 17:51Och jag tycker Cardio Trainer är så bra så jag behöver bara logga där, det känns helt enkelt onödigt att logga här också. Där har jag färdig uppföljning av min träning med ett knapptryck!
Men om jag ändrar mig så har du ju en suverän App Christer.
Och jag tycker Cardio Trainer är så bra så jag behöver bara logga där, det känns helt enkelt onödigt att logga här också. Där har jag färdig uppföljning av min träning med ett knapptryck!
Men om jag ändrar mig så har du ju en suverän App Christer.
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 20:07Hej, jag är nybörjare på såväl Android som Cardiotrainer och tar chansen och väcker en gammal tråd med en fråga: hur gör ni för att få ut en fil ur telefonen? Jag har försökt men hittar inget sätt.
mvh/ Jesper
Hej, jag är nybörjare på såväl Android som Cardiotrainer och tar chansen och väcker en gammal tråd med en fråga: hur gör ni för att få ut en fil ur telefonen? Jag har försökt men hittar inget sätt.
mvh/ Jesper
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 09:04Glöm min fråga, jag kom på det.
mvh /Jesper
Glöm min fråga, jag kom på det.
mvh /Jesper