Quote from Guest on 7 April 2013, 19:10Hej på er!
Hur är det på Playitas, Fuerteventura, behöver man kontanter (€), eller tar man allt på rumsnyckeln eller VISA/MasterCard?
/R
Hej på er!
Hur är det på Playitas, Fuerteventura, behöver man kontanter (€), eller tar man allt på rumsnyckeln eller VISA/MasterCard?
/R
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 19:20Är smidigt att ta allt på rumsnyckeln och sen betala med kort vid utcheckning, så gjorde vi förra året och kommer göra om två veckor när vi ska dit igen 🙂
Är smidigt att ta allt på rumsnyckeln och sen betala med kort vid utcheckning, så gjorde vi förra året och kommer göra om två veckor när vi ska dit igen 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 19:55Kan vara bra med lite Euro om du vill ha massage och liknande, alla tar inte kort. Men det finns bankomat på hotellet.
Kan vara bra med lite Euro om du vill ha massage och liknande, alla tar inte kort. Men det finns bankomat på hotellet.
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 21:23Precis, och om du ska äta lunch i grannbyn eller så.
Precis, och om du ska äta lunch i grannbyn eller så.
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 22:38Senast jag var där gjorde jag av med typ €30 i kontanter. Och det var när jag cyklade utanför anläggningen.
Åker f.ö. dit på tisdag igen. Känns skönt med tanke på dagen snöfall.
Senast jag var där gjorde jag av med typ €30 i kontanter. Och det var när jag cyklade utanför anläggningen.
Åker f.ö. dit på tisdag igen. Känns skönt med tanke på dagen snöfall.
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 08:45Tack för era svar. Jag drar också dit på tisdag (TI-simkurs).
Kanske ses. 🙂
Tack för era svar. Jag drar också dit på tisdag (TI-simkurs).
Kanske ses. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 09:50TI-simkurs skulle jag också vilja vara med på! Är det Apollo som ordnar eller sker det i annan regi?
Själv har jag huvudfokus på Challenge Fuerteventura. Grymt taggad 🙂
TI-simkurs skulle jag också vilja vara med på! Är det Apollo som ordnar eller sker det i annan regi?
Själv har jag huvudfokus på Challenge Fuerteventura. Grymt taggad 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 11:33Det är i http://www.simcoachen.se/ regi (Anna-Karin Lundin).
Lycka till med loppet!
Det är i http://www.simcoachen.se/ regi (Anna-Karin Lundin).
Lycka till med loppet!