Quote from Guest on 5 August 2012, 16:15Hej löparvänner!
Vill bara kasta ut en nyfiken fråga, om det är fler än jag som fått diagnosen Cavovarus? Jag har beställt inlägg för detta, men i väntan på leverans, sitter jag och funderar om det finns gymnastiska övningar för dom små fossingarna, så at
Hej löparvänner!
Vill bara kasta ut en nyfiken fråga, om det är fler än jag som fått diagnosen Cavovarus? Jag har beställt inlägg för detta, men i väntan på leverans, sitter jag och funderar om det finns gymnastiska övningar för dom små fossingarna, så at
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 16:25Har liknande problem. Höger hälsena knäpper alltid när jag sträcker ut den, t ex vid excentriska tåhävningar eller när man gör fotgymnastik. Jag tror det hänger ihop med att jag har en broskliknande extraknöl snett under den yttre fotknölen, som troligen
Har liknande problem. Höger hälsena knäpper alltid när jag sträcker ut den, t ex vid excentriska tåhävningar eller när man gör fotgymnastik. Jag tror det hänger ihop med att jag har en broskliknande extraknöl snett under den yttre fotknölen, som troligen
Quote from Zsuzsi Zsédely on 5 August 2012, 21:40Det lovar jag! Jag går här i Göteborg! Fungerar dom ska jag fixa referenser åt dej!
Enl kartan såg du ut att bo i Stockholm?!? Am I right??
Ingenjören har dock semester, så det dröjer några veckor till!
Ska ställa din fråga även till honom!
Det lovar jag! Jag går här i Göteborg! Fungerar dom ska jag fixa referenser åt dej!
Enl kartan såg du ut att bo i Stockholm?!? Am I right??
Ingenjören har dock semester, så det dröjer några veckor till!
Ska ställa din fråga även till honom!
Quote from Zsuzsi Zsédely on 27 August 2012, 22:55Har inte glömt detta! Jag ska hämta inläggen på torsdag!
Har inte glömt detta! Jag ska hämta inläggen på torsdag!
Quote from Zsuzsi Zsédely on 30 August 2012, 15:12Jag har hämtat inläggen och har haft dom i skorna sen jag fick dom!
Nu känns det i kroppen... Ska ta av mej skorna nu, och prova igen närmare kvällen!
Så här långt är jag nöjd med både inlägg och bemötande!
Det är bara att komma in om du inte är 100% nöjd
Jag har hämtat inläggen och har haft dom i skorna sen jag fick dom!
Nu känns det i kroppen... Ska ta av mej skorna nu, och prova igen närmare kvällen!
Så här långt är jag nöjd med både inlägg och bemötande!
Det är bara att komma in om du inte är 100% nöjd