Quote from Guest on 18 March 2011, 15:42Hej
När man ska tävla i ett officiellt arrangemang i löpning/cykel/multisport etc i Frankrike så krävs ett certificat medicale eller licens för triathlon (eller annan licens). Det står att man ska ha en FFTRI men... det ska väl gå bra med en svensk licens
Hej
När man ska tävla i ett officiellt arrangemang i löpning/cykel/multisport etc i Frankrike så krävs ett certificat medicale eller licens för triathlon (eller annan licens). Det står att man ska ha en FFTRI men... det ska väl gå bra med en svensk licens
Quote from ellen olsson on 18 March 2011, 15:52Jag har visat min svenska triathlonlicens för att tävla i löpning och längdskidåkning så fixa en utskrift och kolla om de godtar den. Det brukar gå bra.
Jag har visat min svenska triathlonlicens för att tävla i löpning och längdskidåkning så fixa en utskrift och kolla om de godtar den. Det brukar gå bra.
Quote from Håkan Hagman on 18 March 2011, 20:31Toppen! Då kör jag på den. Tack!
Toppen! Då kör jag på den. Tack!
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 23:19För att springa Medoc du Marathon i Bordeaux gick det finfint med ett vanligt svenskt läkarintyg. Kvistade ner till företagsläkaren som skrev under och stämplade. 0 kronor extra. 🙂
För att springa Medoc du Marathon i Bordeaux gick det finfint med ett vanligt svenskt läkarintyg. Kvistade ner till företagsläkaren som skrev under och stämplade. 0 kronor extra. 🙂