Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 21:24har inte loppet mera fikastuk än tidtagningskaraktär?
hur många startande har det varit dom två år loppet körts?
vem är egentligen arrangör?
har inte loppet mera fikastuk än tidtagningskaraktär?
hur många startande har det varit dom två år loppet körts?
vem är egentligen arrangör?
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 21:28oj slant och dubbelklickade nog på "spara inlägget" fick till två likadana 🙂
oj slant och dubbelklickade nog på "spara inlägget" fick till två likadana 🙂
Quote from Lena O on 16 February 2010, 07:41Var försiktigt med tidtagning.
Det finns ett förslag som vill att alla motionslopp där cyklister åker snabbare än 30km/h ska klassificeras som tävling. Då kommer ni att behöver licens för att åka vartenda lopp som finns.
Var försiktigt med tidtagning.
Det finns ett förslag som vill att alla motionslopp där cyklister åker snabbare än 30km/h ska klassificeras som tävling. Då kommer ni att behöver licens för att åka vartenda lopp som finns.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 08:25Jag vill inte påstå att loppet har enbart fikastatuskaraktär men visst är det många som tar det lugnt men sedan finns det ju dom som verkligen kör på.
Arrangörer är några drivande killar bl a en som heter Fredrik Håkansson, som brinner för ideen att göra
Jag vill inte påstå att loppet har enbart fikastatuskaraktär men visst är det många som tar det lugnt men sedan finns det ju dom som verkligen kör på.
Arrangörer är några drivande killar bl a en som heter Fredrik Håkansson, som brinner för ideen att göra
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 15:35Gazzah, har du någon länk till mer info om det förslaget?
Gazzah, har du någon länk till mer info om det förslaget?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 16:0030 km/tim i snitt eller 30 km/tim som toppfart?
30 km/tim i snitt eller 30 km/tim som toppfart?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 16:08Och: är det så fort någon deltagare kör den hastigheten eller är det när "gemene man" gör det, eller är det när i princip alla gör det? Som sagt, vore intressant att läsa lite mer om förslaget/diskussionen kring förslaget för att veta vad de tänkt och hur
Och: är det så fort någon deltagare kör den hastigheten eller är det när "gemene man" gör det, eller är det när i princip alla gör det? Som sagt, vore intressant att läsa lite mer om förslaget/diskussionen kring förslaget för att veta vad de tänkt och hur
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 18:51"lättcyklade vägar nästan utan trafik, vackra skånska vyer och historiska platser" Därför skippa officiell tidtagning, de som vill köra fort ser ju ändå inget av detta. Bättre då att anmäla sig till rena tävlingar och med sin närvaro stötta de klubbar som
"lättcyklade vägar nästan utan trafik, vackra skånska vyer och historiska platser" Därför skippa officiell tidtagning, de som vill köra fort ser ju ändå inget av detta. Bättre då att anmäla sig till rena tävlingar och med sin närvaro stötta de klubbar som
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 19:03Fast på en tävling kommer någon sist.
Fast på en tävling kommer någon sist.
Quote from Lena O on 16 February 2010, 20:13Nej Linus. Jag har ingen länk, det kom upp på motionskonferensen att förslag ligger inne hos SCF Styrelsen.
Jag har ingen aning hur de har tänkt sig att kunna tillämpa det.
Nej Linus. Jag har ingen länk, det kom upp på motionskonferensen att förslag ligger inne hos SCF Styrelsen.
Jag har ingen aning hur de har tänkt sig att kunna tillämpa det.