Quote from Guest on 1 June 2014, 18:11Är det bara jag som har förskräckligt svårt att identifiera löpare när de bara har vanliga kläder, som om löparkläderna vore en del av det permanenta utseendet på något vis och när löparna har sina vanliga kläder blir de nästan inkognito på något vis?
R
Är det bara jag som har förskräckligt svårt att identifiera löpare när de bara har vanliga kläder, som om löparkläderna vore en del av det permanenta utseendet på något vis och när löparna har sina vanliga kläder blir de nästan inkognito på något vis?
R
Quote from Funbeat user on 1 June 2014, 18:21För att inte tala om hockeypappor på badstranden.
För att inte tala om hockeypappor på badstranden.
Quote from Funbeat user on 1 June 2014, 19:25Trender du vet!
Ett tag trodde jag att 80% av Göteborgs befolkning var inblandade i alpina expeditioner på grund av deras klädsel. 🙂
Trender du vet!
Ett tag trodde jag att 80% av Göteborgs befolkning var inblandade i alpina expeditioner på grund av deras klädsel. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2014, 20:11hahahaha
Hockeypappor måste vara helt inkognito på stranden! 😀
hahahaha
Hockeypappor måste vara helt inkognito på stranden! 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2014, 21:51För att inte tala om publiken, när en ev löpare står och hejar på!:-)
För att inte tala om publiken, när en ev löpare står och hejar på!:-)
Quote from Funbeat user on 1 June 2014, 21:56Tycker att många som har glömt att byta kläder när dom går ut med hunden eller handlar.
Tycker att många som har glömt att byta kläder när dom går ut med hunden eller handlar.
Quote from Funbeat user on 1 June 2014, 22:07Jag minns när vi hade fest med vår löpargrupp första gången. Man kände ju knappt igen folk. 🙂
Jag minns när vi hade fest med vår löpargrupp första gången. Man kände ju knappt igen folk. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 09:45Jag har ofta träningskläder på mig, så är lätt att känna igen som löpare. 😉
Funktionsställ funkar alltid - svettas som satan - så vanliga bomullströjor dylikt funkar inte.
Jag har ofta träningskläder på mig, så är lätt att känna igen som löpare. 😉
Funktionsställ funkar alltid - svettas som satan - så vanliga bomullströjor dylikt funkar inte.
Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 10:00Jag började tro att seniliteten redan slagit in, men jag kunde verkligen inte placera ett par personer i helgen. Jag kände igen ansiktena, men kläderna förvirrade mig! Ingen nummerlapp, inga funktionskläder!
Jag började tro att seniliteten redan slagit in, men jag kunde verkligen inte placera ett par personer i helgen. Jag kände igen ansiktena, men kläderna förvirrade mig! Ingen nummerlapp, inga funktionskläder!