Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 21:17Det är en BBB jag har!
En sån här:
http://www.cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/bbb-airspray-co2-pump.htmlAlltså borde jag kunna pumpa ytterligare ett däck då eller? Två däck? Jag hittar ingen info varken på förpackningen eller på hemsidan om hur många
Det är en BBB jag har!
En sån här:
http://www.cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/bbb-airspray-co2-pump.html
Alltså borde jag kunna pumpa ytterligare ett däck då eller? Två däck? Jag hittar ingen info varken på förpackningen eller på hemsidan om hur många
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 21:18Ni hann före. Tack för era svar.
Ni hann före. Tack för era svar.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 21:24Du kanske inte kan fylla två däck helt. Det beror på storleken på patron och däck. Men du kan kanske fylla upp "början" på det andra däcket beroende på storleken på patronen. 24g fyller ju mer än 16g. 40g, ja den fyller två däck till lvg.
Vänligen
P.
Du kanske inte kan fylla två däck helt. Det beror på storleken på patron och däck. Men du kan kanske fylla upp "början" på det andra däcket beroende på storleken på patronen. 24g fyller ju mer än 16g. 40g, ja den fyller två däck till lvg.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 21:24Dubbel;)
Vänligen
P.
Dubbel;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 21:50Håller med David....vansinnigt slöseri
Håller med David....vansinnigt slöseri
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 22:36Kolsyre eller karbonsyre er ei uorganisk syre (H2CO3) som vert danna når karbondioksid (CO2) løysest i vatn (H2o
Kolsyre eller karbonsyre er ei uorganisk syre (H2CO3) som vert danna når karbondioksid (CO2) løysest i vatn (H2o
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 09:18Karin, jag har en likadan pump. Funkar kanon, men packningarna är inte täta tillräckligt så den kolsyra som är kvar lär läcka ut. Var åtminstone så på min. Så du får nog se patronerna som "engångs". Är ju inte så dyra å andra sidan...
Töm patronen och ta
Karin, jag har en likadan pump. Funkar kanon, men packningarna är inte täta tillräckligt så den kolsyra som är kvar lär läcka ut. Var åtminstone så på min. Så du får nog se patronerna som "engångs". Är ju inte så dyra å andra sidan...
Töm patronen och ta
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 14:405 svenska proffs-cyklister har fått frågan (i tidningen kadens) om vilket dom föredrar, pump el patron...alla 5 svarade pump..inte patron.
5 svenska proffs-cyklister har fått frågan (i tidningen kadens) om vilket dom föredrar, pump el patron...alla 5 svarade pump..inte patron.
Quote from Rasmus Olsson on 7 March 2012, 14:41Klart proffsen säger det, de får ju nytt hjul eller ny cykel om de punkterar.
Klart proffsen säger det, de får ju nytt hjul eller ny cykel om de punkterar.
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 14:42Inte på träning.
Inte på träning.