Quote from Guest on 27 August 2008, 15:04Är det nån som ska hänga med Colting och Pasi på en höstlöpning i tre etapper från Göteborg till Ulricehamn?
Dag 1: Vildmarksleden från Göteborg till Hindås, 38.5 km.
Dag 2: Knalleleden från Hindås till Borås, 54 km.
Dag 3: Sjuhäradsleden från Borås ti
Är det nån som ska hänga med Colting och Pasi på en höstlöpning i tre etapper från Göteborg till Ulricehamn?
Dag 1: Vildmarksleden från Göteborg till Hindås, 38.5 km.
Dag 2: Knalleleden från Hindås till Borås, 54 km.
Dag 3: Sjuhäradsleden från Borås ti
Quote from Elias Engqvist on 27 August 2008, 15:14Skulle väldigt gärna varit ledig då!
Skulle väldigt gärna varit ledig då!
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 15:15Men fan också, det är ju helgen innan Växjö Marathon så springa typ 12 mil på en helg känns inte som optimal uppladdning för Växjö Marathon =(
Men fan också, det är ju helgen innan Växjö Marathon så springa typ 12 mil på en helg känns inte som optimal uppladdning för Växjö Marathon =(
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 15:19Stockholmarna kanske stannar hemma och kör Sörmlands Ultramaraton eller Hässelbyloppet 11 resp. 12 okt.
Stockholmarna kanske stannar hemma och kör Sörmlands Ultramaraton eller Hässelbyloppet 11 resp. 12 okt.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 15:47Men mmm ... det där ser ju ruskigt najs ut. Fina leder och allt. Två veckor senare var allt jag hade begärt.
Men mmm ... det där ser ju ruskigt najs ut. Fina leder och allt. Två veckor senare var allt jag hade begärt.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 16:28Måste vara en perfekt avslutning innan vilan inför helgens drabbning.
Måste vara en perfekt avslutning innan vilan inför helgens drabbning.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 22:33Låter verkligen intressant och kul.
Problemet är att jag aldrig har sprungit en maraton, har alltid tyckt att det är aningen för långt för att vara njutningsfullt. Det brukar oftast bli lopp på 10-21 km, max 30 km. Nu är det i snitt en mara om dagen, tre
Låter verkligen intressant och kul.
Problemet är att jag aldrig har sprungit en maraton, har alltid tyckt att det är aningen för långt för att vara njutningsfullt. Det brukar oftast bli lopp på 10-21 km, max 30 km. Nu är det i snitt en mara om dagen, tre
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 13:14Oh va kul det verkar. F-n att man ska va skadad 🙁
Oh va kul det verkar. F-n att man ska va skadad 🙁
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 18:58Jag blir också helt sjukt sugen. Den här typen av aktivitet lockar mig egentligen betydligt mer än att springa ett maraton (vilket jag aldrig gjort). Till nästa år ska jag vara tillräckligt vältränad för en rejäl långloppsweekend...
Jag blir också helt sjukt sugen. Den här typen av aktivitet lockar mig egentligen betydligt mer än att springa ett maraton (vilket jag aldrig gjort). Till nästa år ska jag vara tillräckligt vältränad för en rejäl långloppsweekend...
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 12:28Der börjar dra ihop sig. Är det nån som ska med?
Der börjar dra ihop sig. Är det nån som ska med?