Quote from Guest on 24 March 2011, 23:14Jag planerar att skaffa min första riktiga racer och har tänkt mig en cykel för 10-15000:-. Jag har hittills cyklat Vätternrundan två gånger och några andra lopp.
Jag har tittat på Columbus Pinta med Shimano 105, Coumbus Vola med Shimano Ultegra och Speci
Jag planerar att skaffa min första riktiga racer och har tänkt mig en cykel för 10-15000:-. Jag har hittills cyklat Vätternrundan två gånger och några andra lopp.
Jag har tittat på Columbus Pinta med Shimano 105, Coumbus Vola med Shimano Ultegra och Speci
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 23:24Varför inte en Wilier från Cykelmagneten!
Varför inte en Wilier från Cykelmagneten!
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 09:09Ytterligare ett märke jag inte kände till, men de verkar ju väldigt intressanta. Carbonram för 15 000:- är ju imponerande.
Ytterligare ett märke jag inte kände till, men de verkar ju väldigt intressanta. Carbonram för 15 000:- är ju imponerande.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 09:19Ta en helg i England o köp en Boardman Road Bike Team Carbon 2010 för £999 ...
Ta en helg i England o köp en Boardman Road Bike Team Carbon 2010 för £999 ...
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 10:48www.rosebikes.se kanske?
http://www.rosebikes.se kanske?
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 14:33Kul med alla olika märken på cyklar det finns och visst blir man sugen på några av dem, men det vore intressant om någon har egen erfarenhet att delge.
Eftersom Focus säljs i staden jag bor i så vore det ju enklare att inhandla en sådan om den är bra, än
Kul med alla olika märken på cyklar det finns och visst blir man sugen på några av dem, men det vore intressant om någon har egen erfarenhet att delge.
Eftersom Focus säljs i staden jag bor i så vore det ju enklare att inhandla en sådan om den är bra, än
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 15:06Bra tänkt. Se till att få hjälp med inställningarna och storlek.
Bra tänkt. Se till att få hjälp med inställningarna och storlek.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 18:29Jag måste ju förespråka canyon. Bara för att jag själv har en sådan och är nöjd.
http://www.canyon.com
Jag måste ju förespråka canyon. Bara för att jag själv har en sådan och är nöjd.
Quote from Lena O on 25 March 2011, 22:45hopsan! väntar ...
köp en Boardman
hopsan! väntar ...
köp en Boardman
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 08:25Inget ännu..
Inget ännu..