Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 16:36Jag har en focus Variado av 2007 års modell med Shimano 105 på. Perfekt instegsracer eftersom jag har en förmåga tröttna på nya intressen. Så var icke fallet så jag trampar vidare på min Focus.
Kan starkt rekommendera. Sen har vi ju det där med tysk kva
Jag har en focus Variado av 2007 års modell med Shimano 105 på. Perfekt instegsracer eftersom jag har en förmåga tröttna på nya intressen. Så var icke fallet så jag trampar vidare på min Focus.
Kan starkt rekommendera. Sen har vi ju det där med tysk kva
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 17:18Har en Campa Centaur-utrustad Focus Cayo och är mycket nöjd.
Stirra dig inte blind på ramen se till helheten, Campa kommer alltid att vara coolare än Shimano, men hjulen är inte heller helt oviktiga när man jämför priser, troligen viktigare än vad det st
Har en Campa Centaur-utrustad Focus Cayo och är mycket nöjd.
Stirra dig inte blind på ramen se till helheten, Campa kommer alltid att vara coolare än Shimano, men hjulen är inte heller helt oviktiga när man jämför priser, troligen viktigare än vad det st
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 18:28Fniss, pekingankorna är sega idag.
Fniss, pekingankorna är sega idag.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 22:58Härligt med kommentarer om just Focus. Jag började undra om någon hade det märket.
Jag har just hittat en Wheeler med full Shimano 105-utrustning, personligt monterad för 11000:-. Den och Focusen med campagnola-utrustning står just nu mot varann. Båda ram
Härligt med kommentarer om just Focus. Jag började undra om någon hade det märket.
Jag har just hittat en Wheeler med full Shimano 105-utrustning, personligt monterad för 11000:-. Den och Focusen med campagnola-utrustning står just nu mot varann. Båda ram
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 10:15Få inte ångest över att det finns mycket att välja på, tror nog att alla du tittat på är bra cyklar i den prisklassen.
Om ingående komponenter känns likvärdiga, så ta den du tycker är snyggast, men var noga med storlek och inställningar.
Eventuellt kansk
Få inte ångest över att det finns mycket att välja på, tror nog att alla du tittat på är bra cyklar i den prisklassen.
Om ingående komponenter känns likvärdiga, så ta den du tycker är snyggast, men var noga med storlek och inställningar.
Eventuellt kansk
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 17:38Jag har en Focus Cayo med Shimano Ultegra. Jag älskar min cykel. (H:) Innan jag köpte den cyklade jag på en lånad Nishiki Finisher med 105/Ultegra tror jag om jag minns rätt. Nu var Nishikin lite för stor men över lag så var det en helt fantastisk känsla
Jag har en Focus Cayo med Shimano Ultegra. Jag älskar min cykel. (H:) Innan jag köpte den cyklade jag på en lånad Nishiki Finisher med 105/Ultegra tror jag om jag minns rätt. Nu var Nishikin lite för stor men över lag så var det en helt fantastisk känsla