Quote from Guest on 2 September 2007, 13:17Jag har just spenderat 30 minuter i kö för att komma fram till Comhems kundtjänst. Som förresten kostade 23 öre minuten eftersom dom har betalnummer...
Lite saker som jag lärt mig:
För att jag skall kunna kolla på Eurosports sändningar på ett vettigt sä
Jag har just spenderat 30 minuter i kö för att komma fram till Comhems kundtjänst. Som förresten kostade 23 öre minuten eftersom dom har betalnummer...
Lite saker som jag lärt mig:
För att jag skall kunna kolla på Eurosports sändningar på ett vettigt sä
Quote from Olle Hulle on 2 September 2007, 13:27streama livesändningar. finns alla möjliga kanaler bla eurosport. Finns så gott som all sport.
Bla annat tour de vuelta nu klockan 15.00.
streama livesändningar. finns alla möjliga kanaler bla eurosport. Finns så gott som all sport.
Bla annat tour de vuelta nu klockan 15.00.
Quote from Mats Andersson on 2 September 2007, 13:30Tackar för tipset!
Tackar för tipset!
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 13:54boxer är betydligt billigare. kollade alla alternativ innan första september.
tack och lova har jag redan com hem digitalbox och klarar mig med 29 kronor extra i månaden.
net on net hade boxer billigt
boxer är betydligt billigare. kollade alla alternativ innan första september.
tack och lova har jag redan com hem digitalbox och klarar mig med 29 kronor extra i månaden.
net on net hade boxer billigt
Quote from Fredrik Olsson on 2 September 2007, 14:04Tillsvidare kan man ju gå in på http://www.channelchooser.com/ Sports Välj sedan Eurosport Spain. Visserligen på spanska,men vafan, de är ett bra sätt att lära sig ett nyttspråk på 🙂
Tillsvidare kan man ju gå in på http://www.channelchooser.com/ Sports Välj sedan Eurosport Spain. Visserligen på spanska,men vafan, de är ett bra sätt att lära sig ett nyttspråk på 🙂
Quote from Panama B on 2 September 2007, 14:24Christer du låter bitter. (H) Har du cykel abstinens ?!?!? (H)
Christer du låter bitter. (H) Har du cykel abstinens ?!?!? (H)
Quote from Mats Andersson on 2 September 2007, 14:59Bitter? Nejdå, mest trött på hela digitaltv-skiten. Skaffade kabel just för att slippa det.
Och att ringa GåBorts kundtjänst är ju alltid lika kul 🙂
Bitter? Nejdå, mest trött på hela digitaltv-skiten. Skaffade kabel just för att slippa det.
Och att ringa GåBorts kundtjänst är ju alltid lika kul 🙂
Quote from Panama B on 2 September 2007, 15:14Hur bra är det att kolla på TV på WEB:en skall man satsa på en bra PC som kan visa på större skärm eller kommer "vanligTV" vara det som gäller....
Något att tänka på då man köper en ny PC för att det skall funka...
Hur bra är det att kolla på TV på WEB:en skall man satsa på en bra PC som kan visa på större skärm eller kommer "vanligTV" vara det som gäller....
Något att tänka på då man köper en ny PC för att det skall funka...
Quote from Olle Hulle on 2 September 2007, 16:08myp2p.eu eurosport på engelska om man inte vill lära sig spanska;)
myp2p.eu eurosport på engelska om man inte vill lära sig spanska;)
Quote from Berit Bengtson on 2 September 2007, 20:07Förutom att Vueltan går på Eurosport så hör väl den här diskussionen inte riktigt hemma i den här gruppen, eller?
Men, men
Christer:
Om du skaffar dig digitalboxar för ComBort så behöver du bara ett abbonemang,
det finns nämligen ngt som heter Cardsplit
Förutom att Vueltan går på Eurosport så hör väl den här diskussionen inte riktigt hemma i den här gruppen, eller?
Men, men
Christer:
Om du skaffar dig digitalboxar för ComBort så behöver du bara ett abbonemang,
det finns nämligen ngt som heter Cardsplit