Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelComhem fastnar i vinkelvolten...
You need to log in to create posts and topics.

Tråkiga de är ComBort!!! Vad hände med "kunden i fokus" och sånt som gör att man tjänar pengar på långsiktigt?!?!

De har visst missat det lilla kruxet att de är vi kunder som bestämmer. För det är det!!! Om jag inte hade bott hos en person som inte bryr

@Håkan
Har du provat SmartWI lösningen?

Home

Hej och tack för ditt e-postmeddelande!

Som det ser ut nu finns det inget avtal för Eurosport analogt Com Hem
har inte några planer på att förlänga avtalet, utan Eurosport har ersats
av Tv4 sport. Om du nu ogillar detta beslut, är det självklart väldigt

Från vad jag har förstått av Telias Kundtjänst kommer Bredbands tv (telia) bara sänker hastigheten på surfandet om man har 24m/bit ...
Inte visste jag men jag har surfat omkring i tron att jag hade 50m/bit men i verklighet har bara 2m/bit!! Och jag har ti

Jonas:
Jag har ingen egen erfarenhet av ngn Cardsplitter.

Där jag bodde förut hade jag Boxer, men där jag bor nu har jag analog ComBort med både Eurosport och TV4 Sport.
(Det är ett fd UPC (fd StjärnTV)-hus)

Jag har fortfarande en Boxer-burk inkopplad (

Om jag inte förstått det helt galet är bara bandbredden (Telia) reducerad medan digitalboxen till bredbandsdelaren används - dvs när man tittar på TV, kort och gott. Själv kör jag på Telia Digital TV och bredband, har Eurosport hur mycket som helst, men i

>Christer. Fick ungefär samma svar jag med när jag mailde dom. Undrar bra mycket om det verkligen kan stämma, repriser på fotbollsmatcher, huligan reportage och vanliga filmer verkar vara deras huvud grej.

Snart så kan vi i alla fall gotta oss åt att dom

Jonas: Riktigt, jag kanske förklarade mig dåligt, men tydligen märks bara skillnaden hos de TELIA kunder som har 24m/bit, de som har 8m/bit och minder påverkas inte, då plats finns för både!

Jag har telia 24 med ip-tv. och boxen drar bort ca 10 mbit men det klarar man sig med ändå.

"Com Hem har bedömt att tv4
sport bättre kommer att stämma överrens med majoriteten av våra kunders
önskemål"

De visar mycket tvivelaktig sport på bästa sändnings tid! Vänder sig kanske till undomar i förort. Idag samtidigt med Bolibompa,(kanske den sä