Quote from Guest on 29 October 2009, 13:52Jippi, nu har springtime äntligen fått tummen loss ! 🙂
http://www.springtime.se/comers/pages/showpage.jsp?page_cd=H.RUN.INFO&info_cd=FLASH.SPECIALIMAGE&country_cd=SA&destination_cd=DUR&resort_cd=DUR&product_cd=DURINF&menuid1=341155&menuid2=492702Jag s
Jippi, nu har springtime äntligen fått tummen loss ! 🙂
http://www.springtime.se/comers/pages/showpage.jsp?page_cd=H.RUN.INFO&info_cd=FLASH.SPECIALIMAGE&country_cd=SA&destination_cd=DUR&resort_cd=DUR&product_cd=DURINF&menuid1=341155&menuid2=492702
Jag s
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 14:02I mitt första nummer av Runners World fanns ett jättebra reportage om Comrades Marathon. Därför skaffade jag en prenumeration, men den har jag nu avslutat, eftersom inget reportage hittills kunnat mäta sig med, eller ens jämföras med reportaget om Comrade
I mitt första nummer av Runners World fanns ett jättebra reportage om Comrades Marathon. Därför skaffade jag en prenumeration, men den har jag nu avslutat, eftersom inget reportage hittills kunnat mäta sig med, eller ens jämföras med reportaget om Comrade
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 14:20Det var jag som skrev reportaget om Comrades i RW. Stort tack för berömmet Magnus!
Jag hoppas att du står på startlinjen i Pietermaritzburg eller Durban en dag. Om du förtsätter att springa maror är jag säker på att du kommer att klara Comrades alldeles
Det var jag som skrev reportaget om Comrades i RW. Stort tack för berömmet Magnus!
Jag hoppas att du står på startlinjen i Pietermaritzburg eller Durban en dag. Om du förtsätter att springa maror är jag säker på att du kommer att klara Comrades alldeles
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 21:43Hej Patrik, jag älskade din läsning i Runners world (det var så jag fastnade för loppet också) (och vi har redan tjattat på ultradistans.se) 😉
Jag skulle egentligen också vilja vänta till 2012, både tidsmässigt, ekonomiskt och mest för att det går nerför
Hej Patrik, jag älskade din läsning i Runners world (det var så jag fastnade för loppet också) (och vi har redan tjattat på ultradistans.se) 😉
Jag skulle egentligen också vilja vänta till 2012, både tidsmässigt, ekonomiskt och mest för att det går nerför
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 09:53Artikeln var i Nr 2 2008. Men som Janne påpekade så finns den även på ultradistans.se.
När man anmäler sig så beställer man ett Champion Chip av arrangören. Chippet får man sedan vid nummerlappsutdelningen. Chippet kan användas vid alla Sydafrikanska täv
Artikeln var i Nr 2 2008. Men som Janne påpekade så finns den även på ultradistans.se.
När man anmäler sig så beställer man ett Champion Chip av arrangören. Chippet får man sedan vid nummerlappsutdelningen. Chippet kan användas vid alla Sydafrikanska täv
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 10:16Härligt Patrik !
Hoppas att du följer med, det är rolig att ha en kunnig som har sprungit loppet innan med. 😉Mitt ekonomi är inte det bästa, men jag är fast besluten om att genomföra det (om nu Springtime tänker ha resan). Så jag har redan anmält mig o
Härligt Patrik !
Hoppas att du följer med, det är rolig att ha en kunnig som har sprungit loppet innan med. 😉
Mitt ekonomi är inte det bästa, men jag är fast besluten om att genomföra det (om nu Springtime tänker ha resan). Så jag har redan anmält mig o
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 10:59Om du via träningen har blivit distanstålig så är Lidingö Ultra ett bra sista pass innan Comrades, förutsatt att du tar det som ett träningspass istället för en prestationsinriktad tävling. Om du inte känner att du fått upp distanståligheten så kan LiU li
Om du via träningen har blivit distanstålig så är Lidingö Ultra ett bra sista pass innan Comrades, förutsatt att du tar det som ett träningspass istället för en prestationsinriktad tävling. Om du inte känner att du fått upp distanståligheten så kan LiU li
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 11:32Tack Jan och Patrik för svaren. 😉
TEC 2010 krockar nästan tyvärr med klubbens mara, så jag kommer att springa Heleneholms marathon istället.
(dessutom verkar det ju vara väntelista på TEC).Men om Täby Extrem Challenge fortfarande finns (vid samma tidp
Tack Jan och Patrik för svaren. 😉
TEC 2010 krockar nästan tyvärr med klubbens mara, så jag kommer att springa Heleneholms marathon istället.
(dessutom verkar det ju vara väntelista på TEC).
Men om Täby Extrem Challenge fortfarande finns (vid samma tidp
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 11:51Comrades den 30 maj 2010 är nästan fullt. I morse hade 19 407 personer anmält sig. Taket är 20 000 anmälda. Förmodligen nås det senast i morn.
Comrades den 30 maj 2010 är nästan fullt. I morse hade 19 407 personer anmält sig. Taket är 20 000 anmälda. Förmodligen nås det senast i morn.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 13:42Jag hade fel. Det tog bara två timmar att fylla de sista platserna. 5 000 platser för förstagångslöpare tog slut på 1,5 dag.
Jag hade fel. Det tog bara två timmar att fylla de sista platserna. 5 000 platser för förstagångslöpare tog slut på 1,5 dag.