Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 21:41Det återstår att se om han blir fälld för doping.
Det återstår att se om han blir fälld för doping.
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 21:47Tekniskt sett är han väl redan fälld, det är ju trots allt förbjudna medel i kroppen... o d där med eget ansvar jada jada jada..
Men hur straffet blir är ju en aning oklart..
Han har ju råd med försvara sig på bästa sätt.. så han ska ju inte få bli sä
Tekniskt sett är han väl redan fälld, det är ju trots allt förbjudna medel i kroppen... o d där med eget ansvar jada jada jada..
Men hur straffet blir är ju en aning oklart..
Han har ju råd med försvara sig på bästa sätt.. så han ska ju inte få bli sä
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 21:51Jag tror inte att han blir fälld men det återstår att se.
Jag tror inte att han blir fälld men det återstår att se.
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 06:40Ja, som tur är, lär det inte ta alltför lång tid. Han trodde själv det skulle ta 8-10 dagar, men jag minns inte när det uttalandet gjordes, presskonferensen?
Ja, som tur är, lär det inte ta alltför lång tid. Han trodde själv det skulle ta 8-10 dagar, men jag minns inte när det uttalandet gjordes, presskonferensen?
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 14:50Gamla nyheter, kanske ...
http://www.nytimes.com/2010/10/05/sports/cycling/05cycling.html?_r=2&hp
Gamla nyheter, kanske ...
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 15:25intressant citat där från Bernhard Kohl om tester och chansen att åka dit
intressant citat där från Bernhard Kohl om tester och chansen att åka dit
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 16:28Tror inte att Contador är dopad. Någon ska ju vara ren också. Det har varit tyst om det ett tag nu.
Tror inte att Contador är dopad. Någon ska ju vara ren också. Det har varit tyst om det ett tag nu.
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 17:02Det finns inte så mycket mer att göra än att skaka fram den där köttproducenten. Kan man inte få fram honom, så kan det nog bli problematiskt.
Det finns inte så mycket mer att göra än att skaka fram den där köttproducenten. Kan man inte få fram honom, så kan det nog bli problematiskt.