Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 20:53GP Force/Attack är välldigt mjuk gummi slits fort ner haft lite otur med-
dom många punkteringar.
provade gp4000 dom är väldigt klena i sidorna spricker det blir långa revor.:-(
GP Force/Attack är välldigt mjuk gummi slits fort ner haft lite otur med-
dom många punkteringar.
provade gp4000 dom är väldigt klena i sidorna spricker det blir långa revor.:-(
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:04Juha: vilka däck kan du rekomendera till finhjulen?
Juha: vilka däck kan du rekomendera till finhjulen?
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:08Jag har absolut inte haft några problem med GP4000. Har cyklat mer än 500 mil på dessa (till och från under två år). Inga revor eller punkteringar ännu.
Jag har absolut inte haft några problem med GP4000. Har cyklat mer än 500 mil på dessa (till och från under två år). Inga revor eller punkteringar ännu.
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:31ok, måndagsexemplar kanske
ok, måndagsexemplar kanske
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:41Men jag läser recensioner gällande Conti-däck så verkar många ha problem med dessa.
Fast jag kanske är snäll mot mina däck. Har endast haft tre punkteringar under ca tio års aktiv landsvägscykling (en gång var pyspunka som jag märkte av dagen efter, en g
Men jag läser recensioner gällande Conti-däck så verkar många ha problem med dessa.
Fast jag kanske är snäll mot mina däck. Har endast haft tre punkteringar under ca tio års aktiv landsvägscykling (en gång var pyspunka som jag märkte av dagen efter, en g
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:55Vart hittar man däck till rätt pris?
Är det utlandet som gäller?
Vart hittar man däck till rätt pris?
Är det utlandet som gäller?
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 13:16Jag körde tidigare med Michelin Pro race 2 ( flera uppsättningar) och var mycket nöjd. Senare bytte jag till Pro race 3, de motsvarade inte mina förväntingar. De var klart sämre än 2:an.
I år skall jag testa Conti GP 4000s ....
Ett alternativ till Force
Jag körde tidigare med Michelin Pro race 2 ( flera uppsättningar) och var mycket nöjd. Senare bytte jag till Pro race 3, de motsvarade inte mina förväntingar. De var klart sämre än 2:an.
I år skall jag testa Conti GP 4000s ....
Ett alternativ till Force
Quote from ellen olsson on 5 February 2010, 13:23Michelin har differentierat sina däck mer än tidigare. Om man vill ha lång livslängd så är det Krylion Carbon som gäller.
Michelin har differentierat sina däck mer än tidigare. Om man vill ha lång livslängd så är det Krylion Carbon som gäller.
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 13:35Det är inte bara livslängden som är intressant, även rullmotstånd, punkasäkerhet, komfort och väghållning.
Sen är ju allt en kompromiss i slutändan.
Det är inte bara livslängden som är intressant, även rullmotstånd, punkasäkerhet, komfort och väghållning.
Sen är ju allt en kompromiss i slutändan.
Quote from Berit Bengtson on 5 February 2010, 16:30Nisse Mandus skrev:
> Ett alternativ till Force ocH attack kan vara att köra med Conti GP 4000s bak och supersonic fram.Inte om du vill ha >23mm
Jens Hiller undrade:
> Vart hittar man däck till rätt pris?
Jag har redan länkat till en bra och billiga h
Nisse Mandus skrev:
> Ett alternativ till Force ocH attack kan vara att köra med Conti GP 4000s bak och supersonic fram.
Inte om du vill ha >23mm
Jens Hiller undrade:
> Vart hittar man däck till rätt pris?
Jag har redan länkat till en bra och billiga h