Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 12:33Kan varmt rekomendera Triathlon Västs crawlkurs (är ju iof medlem och lite jävig men ändå).
Gick kursen för några år sedan och var innan helt nybörjare på crawl. Efter några veckor funkade 25m och sedan är det bara att träna på.
Min enda anmärkning är a
Kan varmt rekomendera Triathlon Västs crawlkurs (är ju iof medlem och lite jävig men ändå).
Gick kursen för några år sedan och var innan helt nybörjare på crawl. Efter några veckor funkade 25m och sedan är det bara att träna på.
Min enda anmärkning är a
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 14:16Är det nån idé att gå kursen om man är på nivån att man kan crawla några hundra meter utan alltför stora problem eller är det bättre att vänta på fortsättningskurs?
Är det nån idé att gå kursen om man är på nivån att man kan crawla några hundra meter utan alltför stora problem eller är det bättre att vänta på fortsättningskurs?
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 09:25Lysande Torbjörn, ser fram mot detta.
Lysande Torbjörn, ser fram mot detta.
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 12:33Kommer nog en fortsättningskurs nån vecka efter nybörjarkursen slutat. Nog ingen vits att gå nybörjarkursen om du kan så mycket redan.
Kommer nog en fortsättningskurs nån vecka efter nybörjarkursen slutat. Nog ingen vits att gå nybörjarkursen om du kan så mycket redan.
Quote from Håkan Öhling on 28 August 2009, 14:18Är inte säker på att det kommer nån fortsättningskurs. Jag har inte hört nåt om det - men det kanske det gör. Kom ner till simträningen en tisdag. Hänger du med - så fortsätt. Vill du ha tekniktips så gå crawl-skolan. Den genomgången blir det ju inte rikt
Är inte säker på att det kommer nån fortsättningskurs. Jag har inte hört nåt om det - men det kanske det gör. Kom ner till simträningen en tisdag. Hänger du med - så fortsätt. Vill du ha tekniktips så gå crawl-skolan. Den genomgången blir det ju inte rikt
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 08:46Nu har Triathlon Väst kommit ut med en nybörjarkurs i crawl.
Är nån teknik/fortsättningskurs på G?
Nu har Triathlon Väst kommit ut med en nybörjarkurs i crawl.
Är nån teknik/fortsättningskurs på G?
Quote from j sollerman on 20 September 2009, 10:07Colting kör en simcamp i början av december i Herrljunga. Ligger ju i närheten av gbg iaf.
Colting kör en simcamp i början av december i Herrljunga. Ligger ju i närheten av gbg iaf.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 17:164295:- är lite över vad jag hade tänkt mig.
4295:- är lite över vad jag hade tänkt mig.
Quote from j sollerman on 20 September 2009, 21:45Ja de va rätt saftigt. Men de är nog lärorikt
Ja de va rätt saftigt. Men de är nog lärorikt
Quote from Camilla Höög on 21 September 2009, 11:01Tack för infon.
Fick precis bekräftelse på att jag har en plats på Triathlon Västs crawlkurs! 🙂
Tack för infon.
Fick precis bekräftelse på att jag har en plats på Triathlon Västs crawlkurs! 🙂