Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 08:16Det är verkligen synd att det inte finns nån TI coach i Sverige. Efter lite oglande och titt på olika forum verkar det finnas fler än jag som efterfrågar TI kurser.
Ledsen för dessa off-topic inlägg förresten...
Det är verkligen synd att det inte finns nån TI coach i Sverige. Efter lite oglande och titt på olika forum verkar det finnas fler än jag som efterfrågar TI kurser.
Ledsen för dessa off-topic inlägg förresten...
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 08:24Okej
Det får bli äventyrsbadet i södertälje dom har vågmaskin, det är rätt kaotiskt där så det stämmer antagligen väl överens med starten i kalmar.Peter du kan väl gå med i nån triathlonklubb, dom har ju en massa kunskap och den är nog mycket billigare
Okej
Det får bli äventyrsbadet i södertälje dom har vågmaskin, det är rätt kaotiskt där så det stämmer antagligen väl överens med starten i kalmar.
Peter du kan väl gå med i nån triathlonklubb, dom har ju en massa kunskap och den är nog mycket billigare
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 10:31Har läst TI bok och kollat dvd, mycket inspirerande och lite annorlunda än de buskap som man får om simning annars. Skulle gärna ta en workshop med dem.
Har läst TI bok och kollat dvd, mycket inspirerande och lite annorlunda än de buskap som man får om simning annars. Skulle gärna ta en workshop med dem.
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 13:10Vad skiljer TI, från vanlig crawl??
Jag har tittat på ett gäng klipp på Youtube och som jag ser det så är det en benspark per armtag och att man sticker ner handen nåt tidigare.
Vad skiljer TI, från vanlig crawl??
Jag har tittat på ett gäng klipp på Youtube och som jag ser det så är det en benspark per armtag och att man sticker ner handen nåt tidigare.
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 19:24Funderar på samma sak som Mathias.....vad är det man lär sig om lär sig TI istället för crawl?
Funderar på samma sak som Mathias.....vad är det man lär sig om lär sig TI istället för crawl?
Quote from Lars Mörrby on 5 November 2009, 21:05Det är ingen skillnad på TI och vanlig crawl när man väl simmar. En duktig simmare simmar
med väldigt TI-lik teknik.Skillnaden ligger i hur man lär ut det. I vanlig simträning fokuserar man mest på volymträning och försöker på olika sätt få till bättre
Det är ingen skillnad på TI och vanlig crawl när man väl simmar. En duktig simmare simmar
med väldigt TI-lik teknik.
Skillnaden ligger i hur man lär ut det. I vanlig simträning fokuserar man mest på volymträning och försöker på olika sätt få till bättre
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 06:51Tack för förklaringen Börje!
Tack för förklaringen Börje!