Quote from Guest on 13 January 2007, 17:27OBS! Jag har angett ca datum för mer info kolla: www.crazyrace.nu
Crazy Race är unikt inom svensk idrott. Det är rough-tough crosscountrylöpning med spektakulära hinder som kräver allt från klättring till ålning medelst hasning, men är framför allt gläd
OBS! Jag har angett ca datum för mer info kolla: http://www.crazyrace.nu
Crazy Race är unikt inom svensk idrott. Det är rough-tough crosscountrylöpning med spektakulära hinder som kräver allt från klättring till ålning medelst hasning, men är framför allt gläd
Quote from Funbeat user on 13 January 2007, 17:37Hej där. Har du sprungit loppet? Har inte sprugit det själv så synpunkter om loppet och arrangemanget runt om skulle vara uppskattat.
Mvh/J
Hej där. Har du sprungit loppet? Har inte sprugit det själv så synpunkter om loppet och arrangemanget runt om skulle vara uppskattat.
Mvh/J
Quote from Therese Woodhill on 11 March 2007, 15:32Fa va coolt, den vill man ju vara med i!
Fa va coolt, den vill man ju vara med i!
Quote from Funbeat user on 14 March 2007, 14:25Hej på er!
Kan rekommendera Crazy race! Jag sprang senast 2004, men jag tror att det är samma koncept fortfarande.. Kul att få springa omkring i lera, vatten, kräla i sand, springa genom tunnlar......... Inte ofta man kan va såå smutsig utan att nån tycke
Hej på er!
Kan rekommendera Crazy race! Jag sprang senast 2004, men jag tror att det är samma koncept fortfarande.. Kul att få springa omkring i lera, vatten, kräla i sand, springa genom tunnlar......... Inte ofta man kan va såå smutsig utan att nån tycke
Quote from Funbeat user on 14 March 2007, 14:36Det låter som ett Race för........vem är det nu som älskar lera....Pia? 😀
Det låter som ett Race för........vem är det nu som älskar lera....Pia? 😀
Quote from Funbeat user on 14 March 2007, 14:40Låter riktigt roligt faktiskt! Nästa år kanske. 🙂
Låter riktigt roligt faktiskt! Nästa år kanske. 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 14 March 2007, 14:45Veronica var det va??
Kanske ett Funbeat lag på gång??
Veronica var det va??
Kanske ett Funbeat lag på gång??
Quote from Funbeat user on 14 March 2007, 16:36Det var det kanske, Silva.
Ja, jag avskyr ju våta fötter så jag står över (H)EDIT; har undersökt saken. Veronica är det! Tokigt fruntimmer BILD:http://www.alltomtv.se/images/smilies/12-01.gif
Det var det kanske, Silva.
Ja, jag avskyr ju våta fötter så jag står över (H)
EDIT; har undersökt saken. Veronica är det! Tokigt fruntimmer BILD:http://www.alltomtv.se/images/smilies/12-01.gif
Quote from Funbeat user on 15 March 2007, 10:16ÅHHHHH!!! ett ler lopp, låter helt fantastiskt. Någon som vet om det finns ett motsvarande i st.holms trakten? Man kanske skulle ordna ett eget race i st.holm???hmhmhmmm.......
ÅHHHHH!!! ett ler lopp, låter helt fantastiskt. Någon som vet om det finns ett motsvarande i st.holms trakten? Man kanske skulle ordna ett eget race i st.holm???hmhmhmmm.......
Quote from Funbeat user on 15 March 2007, 11:00........och så luktade hon sig fram till dypölen 😀
........och så luktade hon sig fram till dypölen 😀