Quote from Guest on 11 August 2012, 13:22Hej!
Jag funderar på att köpa spikskor för att ha i terrängen. alltså inte skor med dobbar utan spikskor. Har sett att det finns speciella avdelningar för cross country spikes i affärerna och det är alltså såna jag funderar på.
Är det någon som har erfa
Hej!
Jag funderar på att köpa spikskor för att ha i terrängen. alltså inte skor med dobbar utan spikskor. Har sett att det finns speciella avdelningar för cross country spikes i affärerna och det är alltså såna jag funderar på.
Är det någon som har erfa
Quote from Elias Engqvist on 11 August 2012, 13:32Varför?
Varför?
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 14:18Bättre fäste i tex blött gräs. Min tanke är att främst ha på tävling men förstår ju att man måste träna på att springa i dem också.
Bättre fäste i tex blött gräs. Min tanke är att främst ha på tävling men förstår ju att man måste träna på att springa i dem också.
Quote from Jonny Persson on 11 August 2012, 14:23Kan och kan springa. Mästerskapstävlingar i terräng på 12 km funkar i alla fall att springa i dom.
För mig var det inga problem att springa ett fartpass på 7,5 km terräng som första pass i mina Saucony Kilkenny XC3. Men ska jag köra i dom vill jag nog h
Kan och kan springa. Mästerskapstävlingar i terräng på 12 km funkar i alla fall att springa i dom.
För mig var det inga problem att springa ett fartpass på 7,5 km terräng som första pass i mina Saucony Kilkenny XC3. Men ska jag köra i dom vill jag nog h
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 10:22Jag har ett par Puma Haraka XC Spike som jag har sprungit en del i terräng med och även på snö och is. Är mycket nöjd med dessa och det längsta jag sprungit är runt 20km utan problem. Dom kan vara tuffa mot vaderna om man inte är van vid den typen av sko
Jag har ett par Puma Haraka XC Spike som jag har sprungit en del i terräng med och även på snö och is. Är mycket nöjd med dessa och det längsta jag sprungit är runt 20km utan problem. Dom kan vara tuffa mot vaderna om man inte är van vid den typen av sko