Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCube Agree GTC Pro 2010
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag funderar på att köpa denna Cube. Är det någon som har en sån och hur fungerar den isåfall? Jag har sökt på nätet efter recensioner eller test av den cykeln men har inte hittat nåt ännu... nån annan som sett nåt?

Jag köpte en sådan 09. Första racern min, men är verkligen nöjd. Kolla bara att geometrin stämmer för dig. Jag har bara svettats och haft kul.
Bra cykel för pengarna anser jag. Jag bor i den svalare delen av Sverige, men ca 400 mil hann jag med. Nästa år

Tack! Det är ju bra om du är nöjd med cykeln! Men 2010:an har en annan ram än 09:an... skulle vara intressant att få veta vad folk tycker om den...

Jag köpte 2010:ans SL variant i mitten av december och har bara testat den i trainer ännu men man känner att det är en bra cykel. Mycket stabilare än min förra aluminium racer. Och dessutom är den mycket snyggare i verkligheten än på bild. 🙂
Ska hårdkör

Mattias:
Vad får du betala för en Cube Agree GTC Pro 2010?
Här säljs Cube Agree GTC Pro för 1699 Euro
http://www.fun-corner.de/index.php?cat=WG000511&product=A005249

OBS
Om det är likadana hjul på din cykel bör du byta dem.
En bra cykel förtjänar bra hju

Det är bara "PRO" versionen som har Fulcrum 7, på de andra två sitter det betydligt bättre hjul som standard. Cyklar med flera som köpt både Cube Agree GTC och Streamer under förra året och alla är supernöjda. Båda modellerna kom med Ultegra och Easton Vi

Tack för era svar! Skulle själv inte ha nåt emot en Lightening! men har inte budget för den! 😉 Så det blir no säkert GTC Pro, så kan man ju uppgradera hjulen om en stund!

Jag står mellan valet av en Cannondale Caad9 eller en Cube agree gtc pro . Tror det blir en Cube tycker den är snyggare. Menar ni att hjulen som hänger med inte är riktigt bra?

Det är de väldigt sällan.

Vilka hjul rekomenderar ni har inte beställt cykeln ännu så jag kan plocka dit dom hjulen jag vill. Men har inga egna erfarenheter av vilka jag ska ha.

12