Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:22Absolut inte de billigaste och helst de dyraste.
Absolut inte de billigaste och helst de dyraste.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:25Det finns ganska många trådar att söka på här vad gäller hjul för träning. Men samtliga är överens om att det är den bästa uppgraderingen.
Det finns ganska många trådar att söka på här vad gäller hjul för träning. Men samtliga är överens om att det är den bästa uppgraderingen.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:26Så i praktiken, får man landa någonstans mittemellan. Man får i stort sett det man betalar för.
Så i praktiken, får man landa någonstans mittemellan. Man får i stort sett det man betalar för.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:32Men tycker ni jag ska börja med orginal hjulen eller ska jag köpa till andra hjul på en gång?
Men tycker ni jag ska börja med orginal hjulen eller ska jag köpa till andra hjul på en gång?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:35Försök få bättre hjul från början.
Försök få bättre hjul från början.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 18:51Får föröka forska fram vilka hjul som är vettigare än dom som sitter på.
Får föröka forska fram vilka hjul som är vettigare än dom som sitter på.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 19:50Om det är din första racer så kommer du nog tycka att den är snabb som tusan oavsett vilka hjul som sitter på. Dock när du kört ett tag och vill få lite mer så är hjulen det som är bra att uppgradera. Min flickvän gick från Alex budget till begagnade Ksyr
Om det är din första racer så kommer du nog tycka att den är snabb som tusan oavsett vilka hjul som sitter på. Dock när du kört ett tag och vill få lite mer så är hjulen det som är bra att uppgradera. Min flickvän gick från Alex budget till begagnade Ksyr
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 07:55Det får bli orginal hjulen till att börja med. tack för hjälpen
Det får bli orginal hjulen till att börja med. tack för hjälpen
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 11:43De Easton Vista SL som följer med Cube Agree "Race" kommer räcka väldigt långt, även för en seriös motionär 😉
Race modellen behöver inte bli så mycket dyrare om du kan hitta en bra säljare i Tyskland.Har en kollega på jobb som just fått sin Cube Axia
De Easton Vista SL som följer med Cube Agree "Race" kommer räcka väldigt långt, även för en seriös motionär 😉
Race modellen behöver inte bli så mycket dyrare om du kan hitta en bra säljare i Tyskland.
Har en kollega på jobb som just fått sin Cube Axia
Quote from Berit Bengtson on 15 March 2010, 16:52Mattias:
Har du köpt någon cykel än?
Är du intresserad av ett test av Cykeln?
I senaste numret av ´tidningen Tour testas (förutom 27 kolfiberramar) både Cube Agree GTC Pro och Cube Agree SL
BILD:http://www.tour-magazin.de/wp-content/plugins/gallery4dummie
Mattias:
Har du köpt någon cykel än?
Är du intresserad av ett test av Cykeln?
I senaste numret av ´tidningen Tour testas (förutom 27 kolfiberramar) både Cube Agree GTC Pro och Cube Agree SL
BILD:http://www.tour-magazin.de/wp-content/plugins/gallery4dummie