Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 17:35Trevligt!
Får vi se bilder när den kommer?
Trevligt!
Får vi se bilder när den kommer?
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 17:53Jajamen
Jajamen
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 09:25Man kan ju ha batterier och andra bra prylar i flaskställen.
( torra handskar, strumpor, tröja, slangar mm)
Man kan ju ha batterier och andra bra prylar i flaskställen.
( torra handskar, strumpor, tröja, slangar mm)
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:17Är det inte lättare att ha de i sadelväska och fickor?
Är det inte lättare att ha de i sadelväska och fickor?
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 13:26Jag gillar inte att ha massa saker i fickorna.
Jag gillar inte heller stora sadelväskor.
Ibland har jag verktyg och reservslang i en f.d drickaflaska. Det ger en lägre tyngdpunkt och mindre rörelse än en sadelväska.Mobilen skall man dock ha på sig, så
Jag gillar inte att ha massa saker i fickorna.
Jag gillar inte heller stora sadelväskor.
Ibland har jag verktyg och reservslang i en f.d drickaflaska. Det ger en lägre tyngdpunkt och mindre rörelse än en sadelväska.
Mobilen skall man dock ha på sig, så
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 16:23Ja, det verkar krångligt med en massa prylar i flaskställen och flaskorna någon annanstans.
Ja, det verkar krångligt med en massa prylar i flaskställen och flaskorna någon annanstans.
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 09:13Jag har en cross som pendlar- och träningshoj.
Den är även slutstation för gamla cykeldelar, där hamnar gamla kedjor, kassetter, däck mm som inte duger på på racern.Jag köpte en ram och gaffel, sedan plockade jag ihop den med gammalt skrot som jag hit
Jag har en cross som pendlar- och träningshoj.
Den är även slutstation för gamla cykeldelar, där hamnar gamla kedjor, kassetter, däck mm som inte duger på på racern.
Jag köpte en ram och gaffel, sedan plockade jag ihop den med gammalt skrot som jag hit
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 17:30Bild:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=6550fa089e5d4686aae35d06b1604a8e.jpg&Size=
Bild:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=6550fa089e5d4686aae35d06b1604a8e.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 17:33Den kom lagom till nyårsrundan. (t+) Flashållare och annat pynt skall på plats så snart som möjligt.
Den kom lagom till nyårsrundan. (t+) Flashållare och annat pynt skall på plats så snart som möjligt.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 20:54"Större delen av Sveriges befolkning bor söder om Dalälven, dvs där vintern sällan är såpass kall, och hård, att frysrisken i vattenflaskorna är särskilt stor."
Bäst hittills...eller inte...
"Större delen av Sveriges befolkning bor söder om Dalälven, dvs där vintern sällan är såpass kall, och hård, att frysrisken i vattenflaskorna är särskilt stor."
Bäst hittills...eller inte...