Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCyclecamp 9-11 april 2010
You need to log in to create posts and topics.

Vill ja tipsa er om..
Om ni vill åka på ett tränings läger här i sverige o träna inför vättern/tjejvättern/halvvättern eller något annat motionslopp eller bara träffa o cykla med andra cyklister...Va själv med på de förra året o kan starkt rekommendera d

Lite sugen på detta, vet inte dock om man måste investera i lite nya kläder inför detta, har ju sett bilder på hur det var i fjol ;).
Jag har varken långa cykelbyxor, överdragsbyxor eller bra jacka att ha på mig...

Ja vi hade lite otur med vädret den helgen för helgen innen o helgen efter va de kanon väder....men ja såg inte en sur minn den helgen

Verkar trevligt! Ska försöka få med min cykelkompis

Man vet aldrig, såg på bikebusters ett billigt set för -5 till +10 grader, kanske ett sådant man ska satsa på, kan man köra lite höst/vinter/vår cykling med också.

Endura har grejor.

Jag ville alltid vara cowboy när jag va liten. Så detta kan nog vara något för mig.

men sprid detta vidare till era cykel kompisar för de är väldigt roliga rundor som man ska cykla o som de va förra året så delades de upp i olika grupper beroende vilken hastighet man vill cykla i...

Det kommer att gå ett antal bilar från Borås till Cykel-helgen på High Chaparall den 9-11/4. Hör av dig om du vill åka med!

Mer info hittar du här:
http://bramhults-cykloider.se/

/Johannes

Va kul att ni planerar att komma ner...va ni med förra året eller..