Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 21:37Niceväder för helgen.
http://www.yr.no/sted/Frankrike/Provence-Alpes-Côte_d’Azur/Nice~2990440/
Niceväder för helgen.
http://www.yr.no/sted/Frankrike/Provence-Alpes-Côte_d’Azur/Nice~2990440/
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 18:173 dagar men fin cykelåkning, god mat i överflöd och trevliga cyklister. Kanonarrangemang (t+)
3 dagar men fin cykelåkning, god mat i överflöd och trevliga cyklister. Kanonarrangemang (t+)
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 20:503 dagars cykling med trevligt sälskap och bra organiserat. I år hade vi mer tur med vädret. Kul att höra på Fredrik Ericssons föreläsning.
3 dagars cykling med trevligt sälskap och bra organiserat. I år hade vi mer tur med vädret. Kul att höra på Fredrik Ericssons föreläsning.
Quote from j sollerman on 11 April 2010, 21:54Igår va inte vädret så kul, men det regnade inte så mycket som förra året iaf. Vi va få men tappra som körde med shorts och knävärmare igår. Jag höll till i grupp 7 och 8. Föreläsningarna va riktigt intressanta! Hoppas på att camp nästa år också!
Igår va inte vädret så kul, men det regnade inte så mycket som förra året iaf. Vi va få men tappra som körde med shorts och knävärmare igår. Jag höll till i grupp 7 och 8. Föreläsningarna va riktigt intressanta! Hoppas på att camp nästa år också!
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 18:07Körde själv i grupp ett och vi hade ett bra tempo med jämn körning alla tre dagarna.
Cyclecampen är riktigt bra och något man gärna inte missar.
Körde själv i grupp ett och vi hade ett bra tempo med jämn körning alla tre dagarna.
Cyclecampen är riktigt bra och något man gärna inte missar.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 08:11Låter som det var lyckat! Fredrik Ericsson är riktigt trevlig dessutom! 🙂
Låter som det var lyckat! Fredrik Ericsson är riktigt trevlig dessutom! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 19:20Kul att läsa så mycket positivt om de tidigare åren för nu är jag anmäld till årets upplaga! (H)
Hoppas verkligen att snön hinner bort innan det är dags.
Kul att läsa så mycket positivt om de tidigare åren för nu är jag anmäld till årets upplaga! (H)
Hoppas verkligen att snön hinner bort innan det är dags.
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 20:46Allt kan hända, kolla in bilderna på deras hemsida från första upplagan. Då slirade vi runt i snön, men det var kul ändå.
Allt kan hända, kolla in bilderna på deras hemsida från första upplagan. Då slirade vi runt i snön, men det var kul ändå.
Quote from Peter Litzén on 20 March 2011, 06:47de hinner smält undan ska ni se..
de hinner smält undan ska ni se..