Quote from Guest on 27 September 2007, 20:44Hittade ett par Shimano MT 30 (jag har aldrig sett spinningskor förut) till ett förmånligt (?) pris 499:- (utan......heter det spännen?)
BILD:http://www.fahrrad-richter.de/images/77842-shimano-schuh.jpg
"SH MT30
Der Freizeitschuh fürs Gelände, für Tour
Hittade ett par Shimano MT 30 (jag har aldrig sett spinningskor förut) till ett förmånligt (?) pris 499:- (utan......heter det spännen?)
BILD:http://www.fahrrad-richter.de/images/77842-shimano-schuh.jpg
"SH MT30
Der Freizeitschuh fürs Gelände, für Tour
Quote from mårten jansson on 27 September 2007, 20:54Du måste ju prova dem för att veta om de duger 🙂 Det viktiga är ju att de sitter bra! Titta lite på hur ventilationen fungerar också så att du slipper få allt för varma fötter.
Du måste ju prova dem för att veta om de duger 🙂 Det viktiga är ju att de sitter bra! Titta lite på hur ventilationen fungerar också så att du slipper få allt för varma fötter.
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 20:57Jag testade dem hos Cykeldoktorn idag och de satt jättebra, tyckte jag (bilden och texten tog jag här på internet för att visa er andra *s*)
Hmm ventilation säger du.......jag kör ju förstås med funktionssockar.
Jag testade dem hos Cykeldoktorn idag och de satt jättebra, tyckte jag (bilden och texten tog jag här på internet för att visa er andra *s*)
Hmm ventilation säger du.......jag kör ju förstås med funktionssockar.
Quote from Fredrik Närenfors on 27 September 2007, 20:57Om sulan är styv så är de godtagbara. Men då menar jag mycket styv.
Sen skulle inte jag vilja ha snörning men det är ju en smaksak och prisfråga.Försökte kika undertill men det framgick inte riktigt hur den var uppbyggd. Dvs om du kan gå på ett golv uta
Om sulan är styv så är de godtagbara. Men då menar jag mycket styv.
Sen skulle inte jag vilja ha snörning men det är ju en smaksak och prisfråga.
Försökte kika undertill men det framgick inte riktigt hur den var uppbyggd. Dvs om du kan gå på ett golv uta
Quote from ellen olsson on 27 September 2007, 21:00> Sen skulle inte jag vilja ha snörning men det är ju en smaksak och prisfråga.
Snörning suger. 😉
Om man cyklar så kommer snörena förr (troligt) eller senare att fastna i klingan och då sliter man av dem eller kanske t.o.m. skadar skorna.
> Sen skulle inte jag vilja ha snörning men det är ju en smaksak och prisfråga.
Snörning suger. 😉
Om man cyklar så kommer snörena förr (troligt) eller senare att fastna i klingan och då sliter man av dem eller kanske t.o.m. skadar skorna.
Quote from mårten jansson on 27 September 2007, 21:00Jag är också lite halvt emot snörning, men jag vet många som har de så löst att de bara kan sätta i foten direkt utan att behöva pilla med det för att slippa få kramp i fötterna... Jag tycker att det är ganska skönt att kunna spänna lite extra (så att de
Jag är också lite halvt emot snörning, men jag vet många som har de så löst att de bara kan sätta i foten direkt utan att behöva pilla med det för att slippa få kramp i fötterna... Jag tycker att det är ganska skönt att kunna spänna lite extra (så att de
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 21:00Klossar heter det, jaha......de är jag rätt övertygad TAR I när man går......inte bra mao, alltså. 169:- tyckte jag att han sa att de kostade btw.
Jag tyckte han sa att det är bättre styvhet i sulan om man kommer upp i pris lite.
Klossar heter det, jaha......de är jag rätt övertygad TAR I när man går......inte bra mao, alltså. 169:- tyckte jag att han sa att de kostade btw.
Jag tyckte han sa att det är bättre styvhet i sulan om man kommer upp i pris lite.
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 21:58XOm man cyklar så kommer snörena förr (troligt) eller senare att fastna i klingan och då sliter man av dem eller kanske t.o.m. skadar skorna. X
Tack jag vet ... 🙁 till (#)
Fast det finns visst specialsnöningar för det problemet, om de sedan fungerar ...
XOm man cyklar så kommer snörena förr (troligt) eller senare att fastna i klingan och då sliter man av dem eller kanske t.o.m. skadar skorna. X
Tack jag vet ... 🙁 till (#)
Fast det finns visst specialsnöningar för det problemet, om de sedan fungerar ...
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 22:16Jag måste tacka för alla vädefulla tips och åsikter! (t+)
Keep `em coming om ni kommer på mer.......ska ju köpa ett par inom kort!
Jag måste tacka för alla vädefulla tips och åsikter! (t+)
Keep `em coming om ni kommer på mer.......ska ju köpa ett par inom kort!
Quote from Christian Wahlberg on 27 September 2007, 22:58Såna skor har ju jag. Funkar alldeles utmärkt till spinning.
Såna skor har ju jag. Funkar alldeles utmärkt till spinning.