Quote from Funbeat user on 28 September 2007, 12:27Jättesköna spinningskor...:-)
Jättesköna spinningskor...:-)
Quote from Funbeat user on 28 September 2007, 22:18SH FN50 blev det istället. Hoppas att invändningarna inte blir allt för stora.......?
BILD:http://www.bike24.net/images/products/p043603.jpg
SH FN50 blev det istället. Hoppas att invändningarna inte blir allt för stora.......?
BILD:http://www.bike24.net/images/products/p043603.jpg
Quote from Lena Bjerlöw on 28 September 2007, 22:20Snygga Maria! Hoppas de är sköna! 🙂
Snygga Maria! Hoppas de är sköna! 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 28 September 2007, 22:23Du kommer uppskatta spännet som du kan justera mens du cyklar. Nä inte på en spinningcykel 🙁 Men du behöver bara sluta trampa och du kan justera med en hand.
Du kommer uppskatta spännet som du kan justera mens du cyklar. Nä inte på en spinningcykel 🙁 Men du behöver bara sluta trampa och du kan justera med en hand.
Quote from Funbeat user on 28 September 2007, 22:37Tack, Karin! (L) De ska nog bli finfina......första passet på måndag kl. 07.00.
Ja, Per, jag tror också att det kan bli käckt OM jag nu behöver justera alls.
Tack, Karin! (L) De ska nog bli finfina......första passet på måndag kl. 07.00.
Ja, Per, jag tror också att det kan bli käckt OM jag nu behöver justera alls.
Quote from Fredrik Närenfors on 28 September 2007, 22:39Ibland svullnar fötterna lite när man cyklat en stund och ibland är de svullna när man börjar och släpper lite efter en stund.
När man ska ta i hårt så brukar man spänna åt spurtklossarna som det heter osv. Jodå du kommer säkert uppskatta det. Inte varje
Ibland svullnar fötterna lite när man cyklat en stund och ibland är de svullna när man börjar och släpper lite efter en stund.
När man ska ta i hårt så brukar man spänna åt spurtklossarna som det heter osv. Jodå du kommer säkert uppskatta det. Inte varje
Quote from Funbeat user on 29 September 2007, 07:57Spänna åt spurtklossarna när man skall ta i?
Spurtklossarna som sitter under skon är förhoppningsvis fastspända innan man sätter sig på cykeln! Annars får man hoppa av och ta av sig skon.
Verkar vara konstigheter inom spinningvärlden!
Spänna åt spurtklossarna när man skall ta i?
Spurtklossarna som sitter under skon är förhoppningsvis fastspända innan man sätter sig på cykeln! Annars får man hoppa av och ta av sig skon.
Verkar vara konstigheter inom spinningvärlden!
Quote from j sollerman on 29 September 2007, 10:53Man bara måste älska david 😀
Man bara måste älska david 😀
Quote from Fredrik Närenfors on 29 September 2007, 15:08Pucko. Har du ingen humor du? Eller är det bara du som inte behöver använda smileys överallt.
Pucko. Har du ingen humor du? Eller är det bara du som inte behöver använda smileys överallt.
Quote from Funbeat user on 29 September 2007, 15:53Pucko är chokladmjölk som är god men kanske inte optimalt efter ett hårt pass.
Pucko är chokladmjölk som är god men kanske inte optimalt efter ett hårt pass.