Quote from Camilla Höög on 8 February 2009, 21:24Enligt senaste Cykla så behövs inte frihjul på VR dock måste fixies kompletteras med handbroms fram och bak.
Enligt senaste Cykla så behövs inte frihjul på VR dock måste fixies kompletteras med handbroms fram och bak.
Quote from Rasmus Olsson on 8 February 2009, 21:27Martin, läs vad jag skrev ovan angående bromsar på min cykel.
Martin, läs vad jag skrev ovan angående bromsar på min cykel.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 21:39nån som sett nåt med Fixielook dvs rent och snyggt fast med 8 växlat Shimanonav och fotbroms?!
nån som sett nåt med Fixielook dvs rent och snyggt fast med 8 växlat Shimanonav och fotbroms?!
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 22:20OK, Bruse - var lite snabb där...
OK, Bruse - var lite snabb där...
Quote from Rasmus Olsson on 9 February 2009, 06:52Martin, det blir lätt så med snabba cyklar ;~)
Martin, det blir lätt så med snabba cyklar ;~)
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 08:16Att köpa begagnat utan riktig kunskap om vad som passar är inte så vettigt.
Att köpa begagnat utan riktig kunskap om vad som passar är inte så vettigt.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 08:19Som Gunnar skriver. Finns hur mycket som helst, men jag skulle köpa begagnat. Då får du bättre växelsystem och kanke rent av bättre ram. Framförallt förlorar du inte så mycket pengar om du skulle tycka att det inte var så kul med racer.
Mitt förslag är e
Som Gunnar skriver. Finns hur mycket som helst, men jag skulle köpa begagnat. Då får du bättre växelsystem och kanke rent av bättre ram. Framförallt förlorar du inte så mycket pengar om du skulle tycka att det inte var så kul med racer.
Mitt förslag är e
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 08:22David, han har ju ett helt expertforum här, där han kan komma med frågor!
😀
David, han har ju ett helt expertforum här, där han kan komma med frågor!
😀
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 08:24Det finns en sökfunktion också...
Det finns en sökfunktion också...
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 08:47Håller med Sascha. Satsa på en begagnad av hyfsat kvalitet, så vet du att du kommer runt och har handlingsfrihet att uppgradera den eller sälja den om du lessnar. En bra sittställning och hyfsat bra hjul räcker långt. Det är skillnad på att vilja cykla på
Håller med Sascha. Satsa på en begagnad av hyfsat kvalitet, så vet du att du kommer runt och har handlingsfrihet att uppgradera den eller sälja den om du lessnar. En bra sittställning och hyfsat bra hjul räcker långt. Det är skillnad på att vilja cykla på