Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelcykel motionär = rakade ben?
You need to log in to create posts and topics.

eller så lägger sig någon klump eller klant rakt över vägen.
Vanligare är dock filbyte utan uppsikt framför någon som kommer bakifrån i femtiofem km/h..................................................

I andra sporter som också kräver mycket massage behöver man iofs inte raka... Och i sporter där man ofta råkar ut för olika typer av krascher har man oftast skydd eller långa strumpor. Hmm... jag tror att det mest handlar om fåfänga och för detta lär jag

säg det till den längdskidåkare som fick en inflamerad hårsäk, inflamationen spred sig upp ii ljumsken och han missade OS i turin
eller den hockeymålis som fick inflamerad hårsäck och blev överaskningsvaxad av sim massör för att undvika att det samma händ

Jag tror inte att en massa tygfibrer i skrubbsår är bra för läkeprocessen.

Cyklister bryter inte så ofta om inte cykeln är skrot eller att tävlingsläkaren plockar av dem.

Ja, faktum är väl att adrenalinet kokar så pass att i princip ska ett benbrott som gör det praktisk ogenomförbart (brott som glappar för mycket) hindra en från att fortsätta..

Hej Charlotta.

För en inte allt för avlägsen tid räckte det med att ett barn pekade på någon osynlig "kvinna" och sa något om en "häxa" så tändes det ett bål. Fråga är om ett bål kommer att tändas i närtid? 😉

Vänligen "KFMSVRB" (Klubben för män som ..

P.:
V=Vill eller Vägrar?

vågar antar jag att det är?

... vaxar röda bilar

Gör i år min första säsong som rakad racercyklist. (H)

Känns skönt att komma ut från skogen där jag och min MTB levt orakade i synd ibland trollen i många glada år.

Kör vått med hyvel var fjortonde dag och den enda nackdel jag hittat är att det tar en h