Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 09:43Räkor är ju super gott speciellt på kusten o det är klart jag måste äta det MEN träningsmat ...nja...
finns nåt ställe med BRA kött?? oxfile, ryggbiff eller färsk tonfisk eller nåt?? 🙂
Räkor är ju super gott speciellt på kusten o det är klart jag måste äta det MEN träningsmat ...nja...
finns nåt ställe med BRA kött?? oxfile, ryggbiff eller färsk tonfisk eller nåt?? 🙂
Quote from Lars Mörrby on 4 August 2010, 09:46Cykelmagneten ligger precis vid rondellen på norra sidan av söderbron, samma hus som vitvaruaffären och Söderbro Center.
Matställen är jag dålig på, men Ocean är en fin (och dyr) restaurant vid
Skrea som vi brukar försöka besöka varje sommar.Du måste t
Cykelmagneten ligger precis vid rondellen på norra sidan av söderbron, samma hus som vitvaruaffären och Söderbro Center.
Matställen är jag dålig på, men Ocean är en fin (och dyr) restaurant vid
Skrea som vi brukar försöka besöka varje sommar.
Du måste t
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 09:52Margareta, pratar vi om god mat, så får du ge dig ned till Skåne.
Nejdå ... det finns. Jag minns bara inte var. Falkenberg har en hel del sommargäster och det får med sig restauranger och anant. Jag tror att du kan hålla dig till samma lilla torg, eller
Margareta, pratar vi om god mat, så får du ge dig ned till Skåne.
Nejdå ... det finns. Jag minns bara inte var. Falkenberg har en hel del sommargäster och det får med sig restauranger och anant. Jag tror att du kan hålla dig till samma lilla torg, eller
Quote from Lars Mörrby on 4 August 2010, 09:53ICA Skrea Strand har både enkelbiff och T-bone. Enkelbiffen smakar betydligt bättre en entrecote och kostar bara 149kr per kilo. Marinera i
hälften KAjP Original och hälften Santa Maria Chili grillolja.Sedan kan du ju alltid äta på Laxbutiken nere vid E
ICA Skrea Strand har både enkelbiff och T-bone. Enkelbiffen smakar betydligt bättre en entrecote och kostar bara 149kr per kilo. Marinera i
hälften KAjP Original och hälften Santa Maria Chili grillolja.
Sedan kan du ju alltid äta på Laxbutiken nere vid E
Quote from Peter Eriksson on 4 August 2010, 10:25Ett urval av mina rundor som utgår precis norr om stan.
Två av dom e lite längre men jag föreslår att du kombinerar den delen som är söder om stan från de längre rundorna och och den södra halvan från dekortare rundorna...Alltså Centrum-Tröingeberg-Vi
Ett urval av mina rundor som utgår precis norr om stan.
Två av dom e lite längre men jag föreslår att du kombinerar den delen som är söder om stan från de längre rundorna och och den södra halvan från dekortare rundorna...
Alltså Centrum-Tröingeberg-Vi
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:48Här har jag fått hyfsatt käk några gånger.
http://www.elite.se/hotell/falkenberg/strandbaden/
Här har jag fått hyfsatt käk några gånger.
http://www.elite.se/hotell/falkenberg/strandbaden/
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:49Åkulla bokskogar är fint och småkuperat, finns några små men skapligt fina asfaltsvägar genomkorsar området. Här är ett förslag som tar dig inåt landet ena vägen och längs kusten tillbaka. Eller tvärtom.
http://www.gmap-pedometer.com/?r=3933487
Åkulla bokskogar är fint och småkuperat, finns några små men skapligt fina asfaltsvägar genomkorsar området. Här är ett förslag som tar dig inåt landet ena vägen och längs kusten tillbaka. Eller tvärtom.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:13Jag åker ju ner ensam o det kök som finns i badstugan jag hyrt kanske inte tillåter att tillaga de mest kulinarisak rätter så det blir nog endel att äta ute men kött kan ju grillas så ...det blir nog lite KajP o kött 🙂
Sen ser jag att jag får testa ru
Jag åker ju ner ensam o det kök som finns i badstugan jag hyrt kanske inte tillåter att tillaga de mest kulinarisak rätter så det blir nog endel att äta ute men kött kan ju grillas så ...det blir nog lite KajP o kött 🙂
Sen ser jag att jag får testa ru
Quote from Lars Mörrby on 4 August 2010, 14:10Det finns ett fint elljusspår inne vid Vallarna - bakom Tullbroskolan. Du kan springa dit längs Ätran från stranden (förbi Klitterbadet).
Men annars är det bara att springa längs stranden söderut och vända när du känner att det är lagom.
Vi får se om de
Det finns ett fint elljusspår inne vid Vallarna - bakom Tullbroskolan. Du kan springa dit längs Ätran från stranden (förbi Klitterbadet).
Men annars är det bara att springa längs stranden söderut och vända när du känner att det är lagom.
Vi får se om de