Quote from Guest on 25 January 2009, 18:26Hur ser det ut, kör ni cyklister skridsko som komplement nu på vintern?
Hur ser det ut, kör ni cyklister skridsko som komplement nu på vintern?
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 18:36Nu när isarna ligger så fint känns varken cykel eller rullskidor lockande. Jag har kört flera heldagar på is denna vintern. Om jag ser till att åka mig trött och inte lallar runt och spanar havsörn så blir det bra. Fast jag platsar inte under Davids defi
Nu när isarna ligger så fint känns varken cykel eller rullskidor lockande. Jag har kört flera heldagar på is denna vintern. Om jag ser till att åka mig trött och inte lallar runt och spanar havsörn så blir det bra. Fast jag platsar inte under Davids defi
Quote from ellen olsson on 25 January 2009, 18:36I brist på skidåkning så är det skridsko som gäller.
I brist på skidåkning så är det skridsko som gäller.
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 18:39Kan man tycka att skridskor e likvärdigt med längdskidor som ersättning för cykelträning tycker ni?
Kan man tycka att skridskor e likvärdigt med längdskidor som ersättning för cykelträning tycker ni?
Quote from ellen olsson on 25 January 2009, 18:46Ur cykelsynpunkt så är nog skate bättre men skridsko bör vara bättre än klassiskt ur specificitetssynpunkt.
Ur cykelsynpunkt så är nog skate bättre men skridsko bör vara bättre än klassiskt ur specificitetssynpunkt.
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 18:58Efter syskonen Ranudd är det väl ingen som kört mixen Skridsko-cykel?
Efter syskonen Ranudd är det väl ingen som kört mixen Skridsko-cykel?
Quote from Rasmus Olsson on 25 January 2009, 21:34Näe, jag cyklar på vintern med.
Näe, jag cyklar på vintern med.
Quote from Sandra Näslund on 25 January 2009, 22:49>Fredrik
Varför är skate bättre än klassisk?
>Fredrik
Varför är skate bättre än klassisk?
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 09:23Cykelpendlar året runt men i övrigt är det långfärds- och hastighetsskridsko som gäller så här års.
Cykelpendlar året runt men i övrigt är det långfärds- och hastighetsskridsko som gäller så här års.
Quote from ellen olsson on 26 January 2009, 19:45> Varför är skate bättre än klassisk?
Om inte det är uppenbart så tycker jag att du ska ge dig ut och jämföra skate och klassiskt... 🙂
Du kan ju fundera över vilka muskelgrupper du använder och hur mycket du använder dem...
> Varför är skate bättre än klassisk?
Om inte det är uppenbart så tycker jag att du ska ge dig ut och jämföra skate och klassiskt... 🙂
Du kan ju fundera över vilka muskelgrupper du använder och hur mycket du använder dem...