Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykel t.o.r Jobbet
You need to log in to create posts and topics.

det gör du som du vill. jag skulle inte räkna passen om det inte är några ansträngande men det är upp till var och en.

Tack Per !!!
Noterat, nu läst jag inte detta förräns nu på morgonen och tänkte på egen hand knäcka Vaxholmsrundan idag som finns upplagd. 10 Mil.... nytt topp-rekord för mig !! Skall bli kul !!!
Men jag kommer def att haka på era rundor. Jag cyklar dock p

Det är inga problem.

På tal om cykling till och från jobbet.. vad har ni för väskor att packa saker i? papper, pärmar, matlådor och annat sånt löst som följer med till och från jobbet? En standardrygga är naturligtvis fantastiskt användbar.. och även lämplig att få saker att

Om ekonomin inte är ett problem så är Ortliebs väskor det bästa du kan hitta. Håller för alltid, vattentäta, bara att haka fast på cykeln.

Hej Mela! Ekonomin är alltid ett problem (t+). Men nu tänkte jag mig inte packväskor? Det finns varken skärmar eller pakethållare här :-). Eller kollade jag slarvigt på deras utbud? (sökning google)

Man planerar så man slipper släpa så mycket emellan såklart! Papper som ska läsas? Maila hem dem och plocka upp dem på datorn hemma så slipper du släpa! Har jag bara några sidor så går de att rulla ihop och lägga i en "halverad drickaflaska" som sitter på

Käftat om det där med packning förr, ryggsäck tycker inte jag är bra när man cyklar
flyttar upp tyngdpunkten
svettigt under den
så jag lägger den i det mest förkättrade av allt, cykelkorgen (eller på barnsitsen) ... men bra cykelväskor i ngn tappning som

Jonas Nordin H-vall skrev:
> På tal om cykling till och från jobbet.. vad har ni för väskor att packa saker i?

Har du läst mitt inlägg i tråden "Tips cykla med övernattning"?
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=104961

De Carradicecyk

Kättat? Jaa allting har väl diskuterats förr någon gång.. men nya människor och idéer kommer och går :). Å planering är jag inte mycket för annat än i tjänsten.. :). Håkan! Intressant sak. Den var rent av riktigt intelligent!! Passar ju i princip vilken v