Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 12:30Hur gör man när man simmar då. Struntar i synfelen och gissar vart man ska eller finns det simglasögon med styrka?
Hur gör man när man simmar då. Struntar i synfelen och gissar vart man ska eller finns det simglasögon med styrka?
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 13:00Jag brukar köra med endagslinser.
Även om jag inte gillar linser annars så brukar simning funka rätt så bra eftersom luftfuktigheten inne i simbrillorna blir så pass hög.
Jag brukar köra med endagslinser.
Även om jag inte gillar linser annars så brukar simning funka rätt så bra eftersom luftfuktigheten inne i simbrillorna blir så pass hög.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 13:02BILD:http://1.bp.blogspot.com/_RKRHcjTDaGA/TThp-EMKlvI/AAAAAAAAAzE/TuxAK6qeaAE/s400/notting-hill02_75599060.jpg
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 13:10Alien?
Alien?
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 11:15Synd bara att Oakley Jawbone är så jäkla osnygga (i mina ögon). Jag föredrar Oakley M Frame, och då med antingen Hybrid-, Sweep- eller Strike-glas.
/Stefan
Synd bara att Oakley Jawbone är så jäkla osnygga (i mina ögon). Jag föredrar Oakley M Frame, och då med antingen Hybrid-, Sweep- eller Strike-glas.
/Stefan
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 12:41Det bidde ett par fotokromatiska med styrka men jisses vilka tjocka glas! Jag måste vara blind eller nåt. 😀
BILD:http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/253464_10150217236312829_654507828_7004288_472446_n.jpg
Det jag uppskattar mest för stunden
Det bidde ett par fotokromatiska med styrka men jisses vilka tjocka glas! Jag måste vara blind eller nåt. 😀
Det jag uppskattar mest för stunden
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 14:15Jenny: De var nok inte billiga. Derfor ville jeg ha satt brillstången under stroppene til hjelmen. Synd om de faller i asfalten når du tar jelmen av. Med venlighet 🙂
Jenny: De var nok inte billiga. Derfor ville jeg ha satt brillstången under stroppene til hjelmen. Synd om de faller i asfalten når du tar jelmen av. Med venlighet 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 14:21Den ekonomiska risken är värd att ta för att minska risken att få stilpolisen efter sig.
Den ekonomiska risken är värd att ta för att minska risken att få stilpolisen efter sig.
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 15:19🙂 Det er riktig.
🙂 Det er riktig.
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 17:31Nu är det ju inte bara stil det handlar om. Som jag ser det finns 2 praktiska anledningar:
1. Remmarna fladdrar inte=minskat luftmotstånd
2. När man enligt alla gällande regler har brillorna upp och ner instuckna i lufthålen på hjälmen och ska sätta på d
Nu är det ju inte bara stil det handlar om. Som jag ser det finns 2 praktiska anledningar:
1. Remmarna fladdrar inte=minskat luftmotstånd
2. När man enligt alla gällande regler har brillorna upp och ner instuckna i lufthålen på hjälmen och ska sätta på d