Quote from ellen olsson on 9 August 2008, 17:12Man ska aldrig använda mjukmedel/sköljmedel när man tvättar.
Man ska aldrig använda mjukmedel/sköljmedel när man tvättar.
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 17:18Så sägs det, men jag har i alla fall inte märkt nån funktionskillnad efter sköljmedel eller inte.
Så sägs det, men jag har i alla fall inte märkt nån funktionskillnad efter sköljmedel eller inte.
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 18:56Precis Fredrik, sköljmedel ska inte användas alls, oavsett om det är funktionskläder, vanliga t-shirts eller handdukar man tvättar.
En onödig kemikalieblandning.
Precis Fredrik, sköljmedel ska inte användas alls, oavsett om det är funktionskläder, vanliga t-shirts eller handdukar man tvättar.
En onödig kemikalieblandning.
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 19:22Med rätt tvättmedel (kör själv ett flytande) blir inte kläderna sådär stela som de kan bli av vissa tvättmedel. Är det en konspiration månne?
Med rätt tvättmedel (kör själv ett flytande) blir inte kläderna sådär stela som de kan bli av vissa tvättmedel. Är det en konspiration månne?
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 19:24Nej, men transpiration.
Nej, men transpiration.
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 19:28Perspiration.
Perspiration.
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 21:47Varför tvätta träningskläderna överhuvudtaget, dom blir ju ändå svettiga imorgon 😉
Varför tvätta träningskläderna överhuvudtaget, dom blir ju ändå svettiga imorgon 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 09:39kläder??? inbiten naturist!!
kläder??? inbiten naturist!!
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 14:22Beror väl på om man riskerar att fastna med något i bakhjulet... 😉
Beror väl på om man riskerar att fastna med något i bakhjulet... 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 20:47På mina cykelshorts (som är cykelbyxor fast med en mer "manlig" shortsfasad) så står det att man ska tvätta i 30 grader och utan mjukmedel. Undrar varför, kanske så förstör mjukmedlet viss material som finns i shortsen!
På mina cykelshorts (som är cykelbyxor fast med en mer "manlig" shortsfasad) så står det att man ska tvätta i 30 grader och utan mjukmedel. Undrar varför, kanske så förstör mjukmedlet viss material som finns i shortsen!