Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelbyxor och sadel del två 🙂
You need to log in to create posts and topics.

12

OK på begäran en ny tråd:
Kommer den användas eller hoppar vi mellan den här och den gamla nu?

Anna, prövar du baddräkter och behåar då? Du behöver faktiskt inte svara 🙂

Men är det skillnad på dam och herr? Även utan vadderingar? Spelar det roll?

Om du någonsin är i Stockholm så gå in på CykelCity och be att få prova Fredrikshofs klubbkläder. Där har vi tagit fram en dambyxa och en damtröja. Byxan är framförallt annorlunda i vadderingen och kanske i hängslena. Jag är osäker på det. Tröjan är sydd

jaha nu har vi skapat flera trådar ja... =) Per det är ditt fel!! Du skulle själv skaapt en tråd! 🙁 😉

Ja, du har rätt, skillnaen är väl att bikinitrosor har plast i det har inte vanliga trosor, me de bör väl ha det egentligen, om nu det hjälper. Bha

Var ligger Cykelcity? Inne i smeten i stan så man lätt tar sig dit? (Jo jag kan kolla , men jag får ju planera en sån utflykt till nästa gång jag är i 08. Senaste helgen TÄNKTE jag mig en utflykt till Löplabbet i Solna, men det blev tji, och att hänga med

Bikinitrosor??? Jag trodde vi snackade cykelbyxor. Där finns det i alla fall inga plastinlägg. Däremot ett sittinlägg

Lingis.
Tunnelbana Medborgarplatsen.
Adress Södermannagatan 12
http://www.cykelcity.se

Tackar! Ska pallra mig dit när jag får chansen.

haha, misade du det med alla radbrytningsfel? 😉 Nä vi pratade allt om alla kläder och råkade komma in på underkläder. om jag inte minns fel var det Gary som undrade varför man behövde bytesrätt om man beställde kläder eller nåt och sen blev det som det b

no no, det jag undrade på var Linglings mess om byterdagar för cykelbyxor som man ha redan provat eller använt ...
Att bytar kläder med någon som har haft kläderna intill könet är inget jag skulle göra :s

nä det verkade inte så på ditt inlägg heller, det var därför jag skrev det där om bytesrätt eller nåt. Iaf var det nånstans där vi började diskutera underkläder! 😉

Ja!! Du hade rätt .... du mindes fel 😉

12