Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 21:03Marie & Håkan - jag hittade mig själv, var jag så trött? 😉
Tusen tack, nu kan jag skaffa en riktig avatar.Mvh Janne
Marie & Håkan - jag hittade mig själv, var jag så trött? 😉
Tusen tack, nu kan jag skaffa en riktig avatar.
Mvh Janne
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 09:16jodå på plats med kameran tillsammans med övriga fotografer i backen och bilderna dyker snart upp på Cykel Citys hemsida
jodå på plats med kameran tillsammans med övriga fotografer i backen och bilderna dyker snart upp på Cykel Citys hemsida
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 09:37David: jovars, en snorkel hade ju inte varit fel i vissa lägen. Men det märks att ni skåningar är vana vid kantvind: det var bitvis en disciplin i gruppen jag körde med som gjorde mig tårögd (eller var det däcksprut?)
David: jovars, en snorkel hade ju inte varit fel i vissa lägen. Men det märks att ni skåningar är vana vid kantvind: det var bitvis en disciplin i gruppen jag körde med som gjorde mig tårögd (eller var det däcksprut?)
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 09:55En film från Cykelcity Grand Fondo Eslöv. Dock lite vinklat på mig men ni är kanske med på något hörn?
http://www.youtube.com/watch?v=pEVNRze35jE
En film från Cykelcity Grand Fondo Eslöv. Dock lite vinklat på mig men ni är kanske med på något hörn?
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 13:23Äh, det var ingen att fota idag hos Lotta.
Äh, det var ingen att fota idag hos Lotta.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 19:04Var inte Lotta hemma?
Var inte Lotta hemma?
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 19:07Hon diskade idag i regnet.
Hon diskade idag i regnet.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 22:33nånna bilder finns nu på www.cykelcity.se
(när det gäller fikat hos Lotta på Åsen så är miljön både inne - inte så mycket plats - och ute - gott om plats - mer än väl godkänd - men satsa på våfflor - köp två så får man tredja gratis! - klart bättre än ka
nånna bilder finns nu på http://www.cykelcity.se
(när det gäller fikat hos Lotta på Åsen så är miljön både inne - inte så mycket plats - och ute - gott om plats - mer än väl godkänd - men satsa på våfflor - köp två så får man tredja gratis! - klart bättre än ka
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 22:51Tackar man för!
Mvh Janne
Tackar man för!
Mvh Janne
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 06:13tack för tipset och för fina bilder
tack för tipset och för fina bilder