Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 17:31Cyklar du ner Jimmy? Funderar på det, ska troligen till Flatvarp. Bara 12.5 dit, skönt tur. Kan vi ju göra sällskap så fall
Cyklar du ner Jimmy? Funderar på det, ska troligen till Flatvarp. Bara 12.5 dit, skönt tur. Kan vi ju göra sällskap så fall
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 21:29Cyklade ner förra året vid ett tillfälle och blev överraskad över hur kuperat det faktiskt är dit ner. Midsommarhelgen är det väl tveksamt om jag cyklar dit ner, då trafiken är ganska tät just då...men man vet ju aldrig, för dessutom är det desto trevliga
Cyklade ner förra året vid ett tillfälle och blev överraskad över hur kuperat det faktiskt är dit ner. Midsommarhelgen är det väl tveksamt om jag cyklar dit ner, då trafiken är ganska tät just då...men man vet ju aldrig, för dessutom är det desto trevliga
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 23:10Jo, det är fin väg, men som du säger kanske det är mycket trafik just då. Cyklade ner förra året som genrep inför VR. Borde anat oråd då 😉
Jo, det är fin väg, men som du säger kanske det är mycket trafik just då. Cyklade ner förra året som genrep inför VR. Borde anat oråd då 😉
Quote from j sollerman on 21 December 2008, 13:22Är troligen i falun den helgen så då kan jag ju lika gärna cykla. Och kroppen borde återhämtat sig efter VR helgen innan.
Är troligen i falun den helgen så då kan jag ju lika gärna cykla. Och kroppen borde återhämtat sig efter VR helgen innan.
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 18:07Förra året fick vinnarna stoltsera med en svensk mästartröja hela säsongen när dom vann i Falun, undrar om det är samma upplägg i år?
Förra året fick vinnarna stoltsera med en svensk mästartröja hela säsongen när dom vann i Falun, undrar om det är samma upplägg i år?
Quote from j sollerman on 21 December 2008, 19:19inget jag behöver oroa mig över. Man kanske kan få någon tröja om man kommer sist..
inget jag behöver oroa mig över. Man kanske kan få någon tröja om man kommer sist..
Quote from Erik Strandberg on 7 June 2009, 17:18Någonstans är det tokigt. Enligt texten ovan är damveteraner välkomna att tävla men så ser det inte ut i inbjudan?
http://www.cykelklubben.se/racemanager/race.asp?granFondoFalun
Det måste väl vara fel i inbjudan?
Någonstans är det tokigt. Enligt texten ovan är damveteraner välkomna att tävla men så ser det inte ut i inbjudan?
http://www.cykelklubben.se/racemanager/race.asp?granFondoFalun
Det måste väl vara fel i inbjudan?
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 17:23Ni kör med Damelit så det blir till att tugga styrlinda.
Ni kör med Damelit så det blir till att tugga styrlinda.
Quote from Erik Strandberg on 8 June 2009, 22:14Jag frågade på Ck.se och ett par minuter senare så har de lagt till en klass för Damveteraner med prispengar och förlängd anmälningstid!! (t+)
Vilken kul överraskning! Hoppas det är många som anmäler sig. Läs själva!
http://www.cykelklubben.se/cykelklub
Jag frågade på Ck.se och ett par minuter senare så har de lagt till en klass för Damveteraner med prispengar och förlängd anmälningstid!! (t+)
Vilken kul överraskning! Hoppas det är många som anmäler sig. Läs själva!
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 11:47Två Damveteraner från brudpiga ska köra så det blir att sikta på 3:dje platsen...
Två Damveteraner från brudpiga ska köra så det blir att sikta på 3:dje platsen...