Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 12:44Tack David! Ja jag har bestämt mig för det med bra tips tidigare i tråden!
Tack David! Ja jag har bestämt mig för det med bra tips tidigare i tråden!
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 21:38Jag kör själv bl.a. Wilier Triestina Cross, funkar perfekt på asfalt, grus och enklare skogskörning. Perfekt pendlar/allround hoj enligt min mening ! Wilier Cross det enda rätta 😉
Jag kör själv bl.a. Wilier Triestina Cross, funkar perfekt på asfalt, grus och enklare skogskörning. Perfekt pendlar/allround hoj enligt min mening ! Wilier Cross det enda rätta 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 21:49Du har en landevägshoj, hvorfor da kjøpe noe som er nesten det samme. Vinterpendling på en MTB, med piggdekk i 2.2 tommer dekk er å foretrekke. + grus og sti i skogen om det passer.
En CX på vinter veger med is og sne er extremsport selv med pigg.
Du har en landevägshoj, hvorfor da kjøpe noe som er nesten det samme. Vinterpendling på en MTB, med piggdekk i 2.2 tommer dekk er å foretrekke. + grus og sti i skogen om det passer.
En CX på vinter veger med is og sne er extremsport selv med pigg.
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 21:52En CX är perfekt på vintern.
En CX är perfekt på vintern.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 00:08Kul att höra Jonas! Den är dessutom jäkligt snygg!
Kul att höra Jonas! Den är dessutom jäkligt snygg!
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 07:49Från en dum fråga till en kanske ännu dummare; Ska man ha rakt styre eller bockstyre på min cykelcross?
Från en dum fråga till en kanske ännu dummare; Ska man ha rakt styre eller bockstyre på min cykelcross?
Quote from Rasmus Olsson on 29 August 2012, 09:17CX har bockstyre. Punkt.
CX har bockstyre. Punkt.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 21:48med risk för att vara off topic så är jag sugen på att väsa hybriiiid nästan bara för att retas 😉
med risk för att vara off topic så är jag sugen på att väsa hybriiiid nästan bara för att retas 😉
Quote from Rasmus Olsson on 29 August 2012, 21:50AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Jävla Håkanbråkan.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Jävla Håkanbråkan.
Quote from ellen olsson on 29 August 2012, 22:00Jag trodde du var helt insnöad på tempocyklar nu.
Jag trodde du var helt insnöad på tempocyklar nu.