Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 15:08Jag är ny på mässan men vet inte om jag ska klämmas på direkt.....
Jag är ny på mässan men vet inte om jag ska klämmas på direkt.....
Quote from Mikaela Lexén on 19 November 2009, 15:10>Andrew
Akta dig om Silva misstar dig för en grej. 😀 😉
>Andrew
Akta dig om Silva misstar dig för en grej. 😀 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 15:21Vet från säker källa att DeRosa kommer så nåt fint blir det garanterat!
Vet från säker källa att DeRosa kommer så nåt fint blir det garanterat!
Quote from Åsa Tysklind on 19 November 2009, 15:52Japp kommer att vara där på lördagen och kolla.
Japp kommer att vara där på lördagen och kolla.
Quote from Emma Sjöberg on 19 November 2009, 15:53Ha ha.. Jag ser fram emot att träffa dej Andrew...
Självklart Dennis.. Cykeldagarna är ett enda stort kramkalas!DeRosa?? Que.... ORBEA kommer vara där!
(L)(L)(L)(L)Ser fram emot en dans Robert!
Ha ha.. Jag ser fram emot att träffa dej Andrew...
Självklart Dennis.. Cykeldagarna är ett enda stort kramkalas!
DeRosa?? Que.... ORBEA kommer vara där!
(L)(L)(L)(L)
Ser fram emot en dans Robert!
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 16:01Lördag (hv)
Lördag (hv)
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 21:45Silva, rent tekniskt kan du få klämma på mig, MEN, eftersom jag gillar stickan och dessutom inte är ny på mässan... får du nog inte klämma på mig !!! 😉
Men en kram om det är okej med Stickan är ju alltid kul !!!
Jag tar med mig en present åt dig !!!
Silva, rent tekniskt kan du få klämma på mig, MEN, eftersom jag gillar stickan och dessutom inte är ny på mässan... får du nog inte klämma på mig !!! 😉
Men en kram om det är okej med Stickan är ju alltid kul !!!
Jag tar med mig en present åt dig !!!
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 21:46Åker på lördag! Kul att se lite nya prylar.
Åker på lördag! Kul att se lite nya prylar.
Quote from Nils Hylander on 19 November 2009, 23:22Ses på mässan på lördag!! 🙂
Ses på mässan på lördag!! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 23:26Det vore kul om ni la upp lite bilder på feta cyklar 🙂
Det vore kul om ni la upp lite bilder på feta cyklar 🙂