Quote from Guest on 13 May 2007, 10:33Eftersom jag nu tänkt börja cykla ute så har jag även börjat titta på cykeldatorer. Så fort det går att mäta blir allt roligare ju 😉
Jag märker däremot att jag inte riktigt vet vad jag äter ute efter.
Vad har ni stor nytta av på era cykeldatorer? Vad är
Eftersom jag nu tänkt börja cykla ute så har jag även börjat titta på cykeldatorer. Så fort det går att mäta blir allt roligare ju 😉
Jag märker däremot att jag inte riktigt vet vad jag äter ute efter.
Vad har ni stor nytta av på era cykeldatorer? Vad är
Quote from Ebba Johansson on 13 May 2007, 10:43jag är nybörjare på detta med cykling, har en cateye 8, och den har bra basfunktioner som gott och väl räcker för mig, just nu iallafall. hastighet, kadens, max och medelhastighet, tid, odometer, klocka, tror jag fick med allt. Kadensmätare är väl det s
jag är nybörjare på detta med cykling, har en cateye 8, och den har bra basfunktioner som gott och väl räcker för mig, just nu iallafall. hastighet, kadens, max och medelhastighet, tid, odometer, klocka, tror jag fick med allt. Kadensmätare är väl det s
Quote from Torbjörn Ohlsson on 13 May 2007, 11:42Hej Denize!
Polar har kombinerade cykeldatorer och pulsklockor - kan det vara något?
Hej Denize!
Polar har kombinerade cykeldatorer och pulsklockor - kan det vara något?
Quote from mårten jansson on 13 May 2007, 11:47Jag har iofs funderat på pulsklocka också men då får den inte sitta ihop med cykeldatorn... jag vill ju kunna ta med den in i spinningsalen i sådana fall. Jag har tittat på en hel del varianter både med och utan pulsklocka men jag har nog inte klart för m
Jag har iofs funderat på pulsklocka också men då får den inte sitta ihop med cykeldatorn... jag vill ju kunna ta med den in i spinningsalen i sådana fall. Jag har tittat på en hel del varianter både med och utan pulsklocka men jag har nog inte klart för m