Quote from Håkan Öhling on 15 May 2007, 00:08Jag kör med den billigaste på Biltema (Claes Ohlsson?) för 79:- och den är super! Det bästa med den är att den bara visar en sak i taget, men snurrar runt. Så om man är intresserad av sträckan kan man få vänta 30 sek. Super! Speciellt när man är trött och
Jag kör med den billigaste på Biltema (Claes Ohlsson?) för 79:- och den är super! Det bästa med den är att den bara visar en sak i taget, men snurrar runt. Så om man är intresserad av sträckan kan man få vänta 30 sek. Super! Speciellt när man är trött och
Quote from j sollerman on 15 May 2007, 08:04forerunner 305 är till för löpning och inte cykling.
köp en edge 305 istället. den har allt du kan tänka dig och lite till, nästan iaf..
forerunner 305 är till för löpning och inte cykling.
köp en edge 305 istället. den har allt du kan tänka dig och lite till, nästan iaf..
Quote from Camilla Höög on 15 May 2007, 08:12Skillnaden mellan vanlig forerunner och edge är väl bara presentationen på skärmen (visar mer info), cykelfästen och att kadensmätaren levereras som standard? Annars är det enligt vad jag förstått samma sak.
Så, det beror på vad du ska använda den till.
Skillnaden mellan vanlig forerunner och edge är väl bara presentationen på skärmen (visar mer info), cykelfästen och att kadensmätaren levereras som standard? Annars är det enligt vad jag förstått samma sak.
Så, det beror på vad du ska använda den till.
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 11:22Polar CS 600 med W.I.N.D är det ultimata och du kan använda den på spinningen.
Varför du sedan går på spinning är en annan fråga?
Lycka Till med träningen!
Polar CS 600 med W.I.N.D är det ultimata och du kan använda den på spinningen.
Varför du sedan går på spinning är en annan fråga?
Lycka Till med träningen!
Quote from mårten jansson on 15 May 2007, 19:43Varför kan ni aldrig vara lite överens iaf 🙂 Jag har iaf en massa olika att jämföra och sen kan jag välja, lite beroende på hur mycket pengar jag tjänar den närmsta tiden också (är ju student).
Och går på spinning gör jag väl för att jag tycker att det
Varför kan ni aldrig vara lite överens iaf 🙂 Jag har iaf en massa olika att jämföra och sen kan jag välja, lite beroende på hur mycket pengar jag tjänar den närmsta tiden också (är ju student).
Och går på spinning gör jag väl för att jag tycker att det
Quote from Christian Wahlberg on 15 May 2007, 20:09Jag köpte en 200 kronors dator när jag började cykla för 7 år sen och den funkar bra. Har även en pulsklocka, också lågbudget. Kommer att uppgradera hela kitet snart. Fart, snittfart, distans och tid är det datorn mäter och jag använder alltihop. Har inte
Jag köpte en 200 kronors dator när jag började cykla för 7 år sen och den funkar bra. Har även en pulsklocka, också lågbudget. Kommer att uppgradera hela kitet snart. Fart, snittfart, distans och tid är det datorn mäter och jag använder alltihop. Har inte
Quote from Tobias Barkman on 17 May 2007, 16:44Har alltid använt mig av cykeldator till min gamla trogna skräp-cykel, men nu när den cykeln gick i graven förra året fick jag en Kronan-cykel som jag trivs väldigt bra med. Problemet är att min gamla cykeldator (den billiga typen man köper på Biltema för
Har alltid använt mig av cykeldator till min gamla trogna skräp-cykel, men nu när den cykeln gick i graven förra året fick jag en Kronan-cykel som jag trivs väldigt bra med. Problemet är att min gamla cykeldator (den billiga typen man köper på Biltema för
Quote from Fredrik Nilsson on 17 May 2007, 17:11Jag har ett par stycken inköpta på Sportex för typ 79.-, märket är Titan och dom funkar fint.
Jag har ett par stycken inköpta på Sportex för typ 79.-, märket är Titan och dom funkar fint.
Quote from Fredrik Närenfors on 17 May 2007, 23:29Skaffa en annan magnet bara. Finns massvis med olika sorter för olika ekrar.
Skaffa en annan magnet bara. Finns massvis med olika sorter för olika ekrar.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 17 May 2007, 23:54Ida, jag har nog en som fungerar och som jag kan skänka bort! Släng in ett meddelande till mig om du vill ha den - Ja, den fungerar, och den mäter faktiskt en hel del olika saker.
Ida, jag har nog en som fungerar och som jag kan skänka bort! Släng in ett meddelande till mig om du vill ha den - Ja, den fungerar, och den mäter faktiskt en hel del olika saker.