Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 16:36Ok.
Nån modell som ligger ok i pris?
Ok.
Nån modell som ligger ok i pris?
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 17:55Jag köpte precis en Polar cs200cad för 1100:- som jag är mycket nöjd med.
Jag köpte precis en Polar cs200cad för 1100:- som jag är mycket nöjd med.
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 14:43Hej.
Sigma, BC 1606L DTS Cadence (trådlös), värre behöver det inte vara.
720:- här http://www.cyclecomponents.com/2/sv/artiklar/sigma-bc-1606l-dts-cadence-tradlos.html
Vänligen
P.
Hej.
Sigma, BC 1606L DTS Cadence (trådlös), värre behöver det inte vara.
720:- här http://www.cyclecomponents.com/2/sv/artiklar/sigma-bc-1606l-dts-cadence-tradlos.html
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 15:15Sigman har jag kikat på. Hittade den på Cykloteket för en 8-hundring. Svänger nog in där så får dom montera 🙂 Är dålig på att vänta på saker och ting. Vill ha NU!
Ska ändå låta dom kolla på vevpartiet som knäpper.Tack!
Sigman har jag kikat på. Hittade den på Cykloteket för en 8-hundring. Svänger nog in där så får dom montera 🙂 Är dålig på att vänta på saker och ting. Vill ha NU!
Ska ändå låta dom kolla på vevpartiet som knäpper.
Tack!
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 15:16Cat eye har säkert någon prisvärd variant också.
Cat eye har säkert någon prisvärd variant också.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 08:35En Sigma 1606 cadence blev det 🙂
Snygg, inte så svår att jobba med men att montera var inte det lättaste.Sensorn till kadensmätaren, hur fäster man den på ett bra sätt när vevarmen är urgröpt på baksidan??? Det skramlar...
Och kan man lita på gummiba
En Sigma 1606 cadence blev det 🙂
Snygg, inte så svår att jobba med men att montera var inte det lättaste.
Sensorn till kadensmätaren, hur fäster man den på ett bra sätt när vevarmen är urgröpt på baksidan??? Det skramlar...
Och kan man lita på gummiba
Quote from ellen olsson on 30 July 2009, 09:51Om inte strapsen duger så brukar lim funka. Det finns käcka Neodymmagneter på bl.a. Clas Ohlson som är användbara till diverse sensorer.
Om inte strapsen duger så brukar lim funka. Det finns käcka Neodymmagneter på bl.a. Clas Ohlson som är användbara till diverse sensorer.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 10:20Hej Niclas.
"Sensorn till kadensmätaren, hur fäster man den på ett bra sätt när vevarmen är urgröpt på baksidan???"
Det finns en magnet som man sätter fast i /på bulten till pedalen. Då slipper du detta problem. Och Neodymmagneter från Clas Ohlson skull
Hej Niclas.
"Sensorn till kadensmätaren, hur fäster man den på ett bra sätt när vevarmen är urgröpt på baksidan???"
Det finns en magnet som man sätter fast i /på bulten till pedalen. Då slipper du detta problem. Och Neodymmagneter från Clas Ohlson skull
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 17:24Är titan magnetiskt?
Är titan magnetiskt?
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 18:30"Är titan magnetiskt?"
Nej det är det inte.
Vänligen
P.
"Är titan magnetiskt?"
Nej det är det inte.
Vänligen
P.