Quote from Guest on 25 June 2010, 21:35Hej!
Är en rätt ny cyklist, hållit igång i snart 3 månader men känner att jag vill kunna vidga mina rutter en aning, cyklar mycket med olika cykelklubbar så får en hel del bra inspiration vad gäller olika rutter. Men för det mesta sker träningen solo och
Hej!
Är en rätt ny cyklist, hållit igång i snart 3 månader men känner att jag vill kunna vidga mina rutter en aning, cyklar mycket med olika cykelklubbar så får en hel del bra inspiration vad gäller olika rutter. Men för det mesta sker träningen solo och
Quote from Lena O on 25 June 2010, 21:45Den funkar alldeles utmärkt.
Dessutom kan du anpassa den för att undvika grusvägar och motorväger.
Den funkar alldeles utmärkt.
Dessutom kan du anpassa den för att undvika grusvägar och motorväger.
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 22:38Vet Alex det?
Vet Alex det?
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 22:38Det är en guld GPS för stig/väg finnaren, värd varje krona.
Jag använder programmet MapSource där jag komponerar egna rutter som sedan spars ner som GPX filer i 705an.
Vid några tillfällen har jag tankat ner rutter från Garmin Connect då någon i mitt näro
Det är en guld GPS för stig/väg finnaren, värd varje krona.
Jag använder programmet MapSource där jag komponerar egna rutter som sedan spars ner som GPX filer i 705an.
Vid några tillfällen har jag tankat ner rutter från Garmin Connect då någon i mitt näro
Quote from Lena O on 25 June 2010, 22:59Den delen fick jag aldrig igång.
Gav helt enkelt upp då Garmins sida var alldeles för krångligt, tyvärr
Den delen fick jag aldrig igång.
Gav helt enkelt upp då Garmins sida var alldeles för krångligt, tyvärr
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 12:23Idag kan jag verkligen rekomendera edge 705an, annat var det under början av 2008 då jag köpte min. De tidiga programvarorna var så buggiga att man knappast kunde genomföra en träningsrunda utan att den hängde sig ,"frös"
De tidiga kunderna fick vara förs
Idag kan jag verkligen rekomendera edge 705an, annat var det under början av 2008 då jag köpte min. De tidiga programvarorna var så buggiga att man knappast kunde genomföra en träningsrunda utan att den hängde sig ,"frös"
De tidiga kunderna fick vara förs
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 16:21Tusen tack! era goda omdömen + det man sett och läst på olika internet sidor gjorde det inte speciellt svårt att trycka på "beställa" knappen. Även om den kostar en liten summa så känns det som den kommer vara värd varenda krona!
Bor strax utanför Götebo
Tusen tack! era goda omdömen + det man sett och läst på olika internet sidor gjorde det inte speciellt svårt att trycka på "beställa" knappen. Även om den kostar en liten summa så känns det som den kommer vara värd varenda krona!
Bor strax utanför Götebo
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 16:36Henrik, när batteriet tar slut kan jag rekommendera:
http://www.lvg.nu/r_kartor.htm
http://www.lvg.nu
Klippt och skuren för någon som bor lite söder om Göteborg.
Henrik, när batteriet tar slut kan jag rekommendera:
http://www.lvg.nu/r_kartor.htm
Klippt och skuren för någon som bor lite söder om Göteborg.
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 16:40Annars kan du cykla längs E6:an som passerar Varberg o Halmstad.
Annars kan du cykla längs E6:an som passerar Varberg o Halmstad.
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 17:45tack för tipsen, jo har cyklat en del med lygnens venner så kan några av deras vägar, men just friheten att kunna vika av någonstans och sedan kunna komma tillbaka hem är ju ovärderlig!
Har läst runt lite om olika kartor som verkar finnas till 705´an, vi
tack för tipsen, jo har cyklat en del med lygnens venner så kan några av deras vägar, men just friheten att kunna vika av någonstans och sedan kunna komma tillbaka hem är ju ovärderlig!
Har läst runt lite om olika kartor som verkar finnas till 705´an, vi