Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 11:13Den karta som följer med som standard är inget att ha alls. Ska du navigera med 705an är någon form av köpt karta ett måste.
Med Garmin City Navigator (Norden eller Europa) kan du få navigation och även använda den i bilen.
Köp City Navigator på CD/DVD o
Den karta som följer med som standard är inget att ha alls. Ska du navigera med 705an är någon form av köpt karta ett måste.
Med Garmin City Navigator (Norden eller Europa) kan du få navigation och även använda den i bilen.
Köp City Navigator på CD/DVD o
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 11:46Får nog bli city navigon 2010, såg dock att det verkade finnas någon TOPO karta. Någon som använder sig av denna TOPO kartan, och vad är dess syfte och skillnad jämfört med city map?
mvh
Får nog bli city navigon 2010, såg dock att det verkade finnas någon TOPO karta. Någon som använder sig av denna TOPO kartan, och vad är dess syfte och skillnad jämfört med city map?
mvh
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 13:33Jag var precis ute med en som hade en 705 på styret.
Det hade vi ingen glädje av eftersom den la av vid stadsgränsen.
Jag var precis ute med en som hade en 705 på styret.
Det hade vi ingen glädje av eftersom den la av vid stadsgränsen.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 15:34Varför la den av vid stadsgränsen då? Glömt att ladda batterierna?
Varför la den av vid stadsgränsen då? Glömt att ladda batterierna?
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 15:39Ingen aning men det var tur att jag var med så han kunde hitta hem.
Ingen aning men det var tur att jag var med så han kunde hitta hem.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 15:48🙂
🙂
Quote from Berit Bengtson on 27 June 2010, 17:18Henrik:
Navigon är, precis som Garmin, en tillverkare av GPSer
http://sv.wikipedia.org/wiki/Navigon
http://www.navigon.comGarmins vägkartor för GPSer heter City Navigator Europe, redan nu finns det en utgåva som heter 2011 ute.
Tyvärr verkar det inte s
Henrik:
Navigon är, precis som Garmin, en tillverkare av GPSer
http://sv.wikipedia.org/wiki/Navigon
Garmins vägkartor för GPSer heter City Navigator Europe, redan nu finns det en utgåva som heter 2011 ute.
Tyvärr verkar det inte s
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 18:40Det var verkligen snällt av David att visa mig vägen. Nästan hela vägen "hem" faktiskt . Annars hade jag nog fortfarande irrat runt på landsbygden.
Det var verkligen snällt av David att visa mig vägen. Nästan hela vägen "hem" faktiskt . Annars hade jag nog fortfarande irrat runt på landsbygden.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:47Nån som provat t ex Edge 705 som bilnavigator? Kan den funka där, trots uppenbara problem som t ex montering?
Nån som provat t ex Edge 705 som bilnavigator? Kan den funka där, trots uppenbara problem som t ex montering?
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 09:58Jag skulle inte använda 705:an för bilnavigering, den är inte tillräckligt snabb. En klubbkompis som testade förra sommaren sa att den hängde bara med upp till ~40km/h.
Själv tycker jag tom den är för långsam för navigering på cykel, efter att flera gån
Jag skulle inte använda 705:an för bilnavigering, den är inte tillräckligt snabb. En klubbkompis som testade förra sommaren sa att den hängde bara med upp till ~40km/h.
Själv tycker jag tom den är för långsam för navigering på cykel, efter att flera gån