Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 17:03Tänk vad prylar det finns!
Jag cyklar i alla fall inte längre än 20h i sträck!
310XT
Tänk vad prylar det finns!
Jag cyklar i alla fall inte längre än 20h i sträck!
310XT
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 19:42Tipsen gällde tråd-skaparens fundering kring batteritiden för en experia active som med dataöverföring via mobil-nätet, gps och sportapp igång, knappast når några 20 timmar, snarare mindre än häften av det.
Tipsen gällde tråd-skaparens fundering kring batteritiden för en experia active som med dataöverföring via mobil-nätet, gps och sportapp igång, knappast når några 20 timmar, snarare mindre än häften av det.
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 20:01Och då föreslog jag en Garmin Edge 500 i stället för att hoja omkring med en telefon!
Den håller ca:20h som min 310xt
Och då föreslog jag en Garmin Edge 500 i stället för att hoja omkring med en telefon!
Den håller ca:20h som min 310xt
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 10:41Jag har tidigare haft diverse Sigma-modeller som strulat med den trådlösa förbindelsen, men sedan jag bytte till en Garmin Edge 500 med ANT+ har det aldrig strulat.
Jag har tidigare haft diverse Sigma-modeller som strulat med den trådlösa förbindelsen, men sedan jag bytte till en Garmin Edge 500 med ANT+ har det aldrig strulat.