Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 21:48tar dom emot glada amatörer oxå??Känner att jag nog borde lära mig cykla...:-) I klubben cyklisten alltså...
tar dom emot glada amatörer oxå??Känner att jag nog borde lära mig cykla...:-) I klubben cyklisten alltså...
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:09Ja, det gör dom.
Ja, det gör dom.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 09:35I klubben cyklisten finns det "bara" glada amatörer.
På hösten är det mest de lite snabbare glada amatörerna som håller igång. Normalt finns 3 fartgrupper, men det är väldigt dålig uppslutning i den långsamma gruppen nu på höstsäsongen. Konsekvensen blir
I klubben cyklisten finns det "bara" glada amatörer.
På hösten är det mest de lite snabbare glada amatörerna som håller igång. Normalt finns 3 fartgrupper, men det är väldigt dålig uppslutning i den långsamma gruppen nu på höstsäsongen. Konsekvensen blir
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 09:44Ja, men jag fick en NordSjälland runt i helgen och det var blött eftersom Garmin skulle visa vägen.
Annars tack.
Ja, men jag fick en NordSjälland runt i helgen och det var blött eftersom Garmin skulle visa vägen.
Annars tack.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 18:57Är det regnet eller rundturen du skyller på Garmin?
Är det regnet eller rundturen du skyller på Garmin?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 19:00Att vägvisaren(Garmin) inte hittade rätt.
Att vägvisaren(Garmin) inte hittade rätt.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 11:16Det enda jag använder min Garmin till är att hålla koll på bäringen. Sen kör jag efter skyltar och vad jag ser framför mig.
Det enda jag använder min Garmin till är att hålla koll på bäringen. Sen kör jag efter skyltar och vad jag ser framför mig.