Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 18:20Om fiket överlever till i vår blir jag nästan tvungen att ta mig en tur till Stockholm på min Bianchi. Det blir en ordentlig fikarunda med 7 mil i varje riktning, men lite väl mycket stadstrafik kanske 🙂
Om fiket överlever till i vår blir jag nästan tvungen att ta mig en tur till Stockholm på min Bianchi. Det blir en ordentlig fikarunda med 7 mil i varje riktning, men lite väl mycket stadstrafik kanske 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 09:45Ja detta måste ju bli årets fik. Läste åsiktsmaskinen i DN på stan imorse där de tycke att det fanns många konstiga kombinationer av butik/kafé i stan och att det nu ryktades om en espressobar och fixiebutik. Hmm... numera verkar ju allt som handlar om cy
Ja detta måste ju bli årets fik. Läste åsiktsmaskinen i DN på stan imorse där de tycke att det fanns många konstiga kombinationer av butik/kafé i stan och att det nu ryktades om en espressobar och fixiebutik. Hmm... numera verkar ju allt som handlar om cy
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 23:53Eller så får dom väl göra som cafeer har gjort här i stan
Dom sätter en kon i vadera hörn av p-rutan och sedan så ställer dom ett cykelställ på p-rutan...
Eller så får dom väl göra som cafeer har gjort här i stan
Dom sätter en kon i vadera hörn av p-rutan och sedan så ställer dom ett cykelställ på p-rutan...
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 11:17Finns det bra cykelvägar till fiket, eller skall man lämna cykeln hemma ?
Finns det bra cykelvägar till fiket, eller skall man lämna cykeln hemma ?
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 17:10*fniss*
*fniss*
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 18:29Nisse, det är ju mitt i smeten så det är väl bara att i vanlig ordning stångas med stadsjeepar, gångtrafikanter och barnvagnar.
Undrar om de har Eurosport?
Nisse, det är ju mitt i smeten så det är väl bara att i vanlig ordning stångas med stadsjeepar, gångtrafikanter och barnvagnar.
Undrar om de har Eurosport?
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 22:33Det kommer att byggas en speciell cykelbana inför öppningsdagen 30 oktober.
http://sthlmcyclocross.se/wp-content/uploads/2010/10/banan.jpg
Det kommer att byggas en speciell cykelbana inför öppningsdagen 30 oktober.
http://sthlmcyclocross.se/wp-content/uploads/2010/10/banan.jpg
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 22:51"Provcyklade" från Birger Jarlsgatan häromdagen och till listan av saker som är i vägen kan även läggas gatuarbeten, kanske en av dessa konstanta gropar som har en tendens att finnas i gatumiljön, så se upp även med det när ni med tunnelseende trampar til
"Provcyklade" från Birger Jarlsgatan häromdagen och till listan av saker som är i vägen kan även läggas gatuarbeten, kanske en av dessa konstanta gropar som har en tendens att finnas i gatumiljön, så se upp även med det när ni med tunnelseende trampar til
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 23:21Jag hade tänkt gå förbi cafet men det vågar jag knappt 😉
Jag hade tänkt gå förbi cafet men det vågar jag knappt 😉
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 11:16Ses där imorrn och i Kungsan! 😉
Ses där imorrn och i Kungsan! 😉