Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 23:03Fastfrusen tunga
på vindpinad styrstam
ger stöd åt profilen.
Fastfrusen tunga
på vindpinad styrstam
ger stöd åt profilen.
Quote from Rasmus Olsson on 11 January 2010, 07:08haha
haha
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 07:14vintercyklisten
motvinden isande kall
julrosens knoppar(tre rader fast har egentligen inte fattat vad som får dom att bli haiku för definitionen verkar ju rätt lös men det är ju å andra sidan en rätt sympatisk egenskap som underlättar för måndag morn-po
vintercyklisten
motvinden isande kall
julrosens knoppar
(tre rader fast har egentligen inte fattat vad som får dom att bli haiku för definitionen verkar ju rätt lös men det är ju å andra sidan en rätt sympatisk egenskap som underlättar för måndag morn-po
Quote from Rasmus Olsson on 11 January 2010, 08:09Leif, jag tycker inte det är svårt att förstå vad en haiku är. Se mitt inlägg ovan.
Leif, jag tycker inte det är svårt att förstå vad en haiku är. Se mitt inlägg ovan.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 14:47Blickar om kvällen
mot släpljusgnistrande snön
- fjättrad vid trainern
Blickar om kvällen
mot släpljusgnistrande snön
- fjättrad vid trainern
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 17:20Den boken finns ja
Henry Millers "Min cykel
och andra vänner"
Den boken finns ja
Henry Millers "Min cykel
och andra vänner"
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 17:56Lite cykelpoesi från Danmark och mannen bakom den fantastiska filmen "En forårsdag i helvede" och cykelkommentatorn Jørgen Leth: http://www.information.dk/21438
Lite cykelpoesi från Danmark och mannen bakom den fantastiska filmen "En forårsdag i helvede" och cykelkommentatorn Jørgen Leth: http://www.information.dk/21438
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2010, 07:57Fröken tö är här
allt är fritt från snö och is
snabbast utan dubb
Fröken tö är här
allt är fritt från snö och is
snabbast utan dubb
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 12:04Haha Andreas.. Min sinnebild säger mig att den "profilen" inte är någon vacker syn. Utmattad och kutryggad.
Vårens första ljus
Högmod föregår fallet
Majbrasa i ben
Haha Andreas.. Min sinnebild säger mig att den "profilen" inte är någon vacker syn. Utmattad och kutryggad.
Vårens första ljus
Högmod föregår fallet
Majbrasa i ben
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 13:04Likblek vad i sol
klickande sko mot pedal
rulle på sopande bil
Likblek vad i sol
klickande sko mot pedal
rulle på sopande bil